تاریخ انتشار: 1398/12/11 20:05
کد خبر: 69021

مسائل حاشیه‌ای مربوط به پرسپولیس واقعا خنده دار است!

تهران- ایرنا- هافبک سرخپوشان می‌گوید صدرنشینی مقتدرانه و با فاصله پرسپولیس در جدول لیگ برتر، نشان‌گر قدرت این تیم است و طرح برخی مسائل حاشیه‌ای خنده دار است.
مسائل حاشیه‌ای مربوط به پرسپولیس واقعا خنده دار است!

بشار رسن در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برتری سه بر یک پرسپولیس برابر شهر خودرو در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی سنگینی را پشت سر گذاشتیم. شهر خودرو از تیم‌های خوب فوتبال ایران است و می‌دانستیم که بازی سختی پیش رو داریم اما شناخت خوبی از این تیم داشتیم و به خوبی حریف را آنالیز کرده بودیم. با توجه به این موضوع با ارائه یک بازی خوب توانستیم حریف را شکست دهیم.

وی در مورد دومین گل سرخپوشان در این دیدار که توسط او به ثمر رسید نیز اظهار داشت: چه زمانی که گل می‌خوریم و چه زمانی که گل می‌زنیم همه بازیکناندر آن دخیل هستند؛ با این حال خوشحالم که توانستم سهمی در موفقیت پرسپولیس در این دیدار داشته باشم.

بشار رسن در پاسخ به این سوال که از زمان حضور یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس بیشتر از تمام حضورت در پرسپولیس گل زده‌ است و آیا سرمربی جدید تغییری در شرح وظایفت ایجاد کرده است، تصریح کرد: این طبیعی است که هر مربی خواسته‌های خودش را از بازیکنان داشته باشد. البته مهم تر از گلزنی من موفقیت تیم است و بیش از گلزنی من، موفقیت پرسپولیس است که برای من خوشحال کننده است.

وی در مورد اینکه برخی‌ها معتقدند پرسپولیس از حمایت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: فکر می‌کنم این حرف‌ها برای تیمی که سه سال متوالی قهرمان لیگ ایران شده و در حال حاضر هم در آستانه کسب چهارمین قهرمانی پیاپی قرار دارد، بیشتر به طنز شبیه باشد. هر کسی در سال‌های اخیر کوچکترین نگاهی به فوتبال ایران انداخته باشد، خواهد فهمید که قدرت اول چه تیمی است. در فوتبال باید در زمین حرف زد نه خارج از آن.

رسن در مورد اینکه با توجه به اختلاف امتیاز موجود میان پرسپولیس و تیم‌های دیگر خیلی‌ها نگران این مساله هستند که بازیکنان مغرور شوند، تصریح کرد: به هیچ وجه این‌گونه نیست. می‌دانیم فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است و تا آخرین نفس باید بجنگیم و تا زمانی که چهارمین قهرمانی را کسب نکردیم و جام را بالای دستان‌مان ندیدیم، کار تمام نشده است.

هافبک عراقی سرخپوشان در مورد دیدار هفته آینده برابر پیکان هم گفت: بازی با پیکان هم یکی از فینال‌های پیش روی ما است. می‌دانیم که پیکان تیم خوبی است. به جایگاه این تیم در جدول توجهی نداریم چرا که تیم آسانی در لیگ برتر وجود ندارد. می‌خواهیم دست پر از زمین خارج شویم و نتیجه خوبی هم بگیریم. باید روند خوب‌ خودمان را حفظ کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xkjrz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هرجا آقا یحیی بخواهد برایش بازی می‌کنم