تاریخ انتشار: 1398/12/12 13:20
کد خبر: 68939

تعطیلات لیگ؛کمکی ویژه برای بیرانوند!

علیرضا بیرانوند که در هفته های اخیر با افت مواجه شده، تلاش می‌کند تا بعد از تعطیلات کرونایی، آمادگی خود را بازیابد.
تعطیلات لیگ؛کمکی ویژه برای بیرانوند!

لیگ برتر سرانجام به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل شد تا دیدار تیم های پرسپولیس و پیکان نیز به موقع دیگری موکول شود. این در حالی است که احتمال لغو دو هفته بعدی نیز وجود دارد که قرار است پرسپولیسی ها با شاهین و ماشین سازی دیدار کنند. این قرعه آسان سرخ ها در حالی پس از بازی های سخت برنامه ریزی شده که خط دفاعی این تیم در بازی های اخیر عملکرد خوبی نداشت و همین موضوع باعث نگرانی هواداران این تیم شده بود.

ضعف خط دفاعی قرمزها در پست دروازه بانی نمود بیشتری داشته است. بیرانوند در دیدار مقابل استقلال، الدحیل و الشارجه سه گل خورد و همین موضوع سبب خروج او از ترکیب شد. جانشین او رادوشوویچ اگرچه عملکرد مطمئن تری داشت ولی بازهم موفق به ثبت کلین شیت نشد و اولین گل فصل خود را دریافت کرد.

اما حالا تعطیلات لیگ می‌تواند به دروازه بان های پرسپولیس و به خصوص علیرضا بیرانوند کمک ویژه ای کند. اگرچه وقفه در لیگ باتوجه به شرایط خوب سرخپوشان، به ضرر این تیم است اما دروازه بان اول این تیم فرصت این را دارد تا با استفاده از این شرایط، دوباره به دوران اوج بازگردد و در آخرین ماه های بازی برای پرسپولیس، با خاطره ای خوش این تیم را ترک کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o5ond

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیرانوند:تا الان در کدام بازی تمرکز نداشته‌ام؟