تاریخ انتشار: 1398/12/12 20:22
کد خبر: 68893

بیماری کرونا صدای مربی پرسپولیس را درآورد

پرسپولیس هرچند در دو هفته لیگ قهرمانان نتایج خوبی نگرفت اما در لیگ برتر با بردهایی که به دست آورد حالا بیش از هر تیم دیگری در نزدیکی جام قهرمانی است.

سه امتیاز بازی با سپاهان که بعد از برد شیرین و سه گله در آزادی برابر شهرخودرو به دست آمد پرسپولیس را با 10 امتیاز اختلاف در 9 هفته پایانی یکه تاز صدرجدول کرد. این تیم حالا با کسب نتیجه در 9 بازی آینده می تواند برای چهارمین بار پیاپی به مقام قهرمانی برسد؛ افتخاری که هنوز هیچ تیمی در لیگ برتر آنرا تجربه نکرده است. پرسپولیسی ها امروز طبق برنامه قبلی تمرین کردند اما به دلیل نامشخص بودن زمان برگزاری بازی ها فعلا تمرین آن ها تعطیل شد.  

حمید مطهری مربی  تیم پرسپولیس درباره شرایط حال حاضر این تیم گفت:" بازی قابل قبولی که مقابل شهرخودرو انجام داده و خیلی تاکتیکی بازی کردیم، شهرخودرو تیم خیلی خوب و قابل احترامی است و بازیکنان خیلی خوبی هم دارد. با این وجود ما علاوه بر این بازی توانستیم با وجود فشردگی هایی که وجود داشت نتایج خوبی بگیریم. به همین دلیل  هم امروز به بچه  ها استراحت دادیم تا کمی ریکاوری کرده و بتوانند برای ادامه راه آماده باشند."

او در این رابطه  که آیا تعطیلی مسابقات به ضرر این تیم شده است گفت:" ما در این  مدت خیلی زحمت کشیدیم تا تیم از لحاظ فوتبالی و ذهنی به جایگاه بهتری برسد. گروه ما در کادرفنی آقای گل محمدی و در مدیریت آقای انصاری فرد بارها گفته اند که قانون مدار هستیم و هرتصممیمی که بگیرند باشگاه از آن تبعیت می کند. اما مشکل الان اینجا است که نمی دانیم چقدر تعطیل هستتیم و این بلاتکلیفی به ما ضربه می زند. بازهم  می گویم  ما به قانون احترام می گذاریم اما مربیان واقعا در چنین شرایطی نمی دانند که چطور برنامه ریزی کنند. امیدوارم  این بیماری  هرچه زودتر ریشه کن شود تا کشور دوباره به روال عادی برگردد."

مربی پرسپولیس در مورد مراقبت های ویژه برای جلوگیری از ورود ویروس کرونا بین اعضای تیم گفت:" جلسات زیادی در این رابطه داشته و داریم. پزشک تیم ما دکتر حقیقت و دکتر علیپور نکات لازم را به بچه ها می گویند و همه خیلی رعایت می کنند. انشالله هیچکس به این بیماری مبتلا نشود چون از لحاظ روحی و روانی این استرس روی همه تاثیر می گذارد."

مطهری درباره تعطیلی مسابقات هم گفت:" ما دوست داشتیم بازی ها روال خودش را طی کند و منظم برگزار شود اما واقعیت این است که این بیماری شرایط بدی را رقم زد."

او با اشاره به 10 امتیاز اختلافی که بعد از اعلام رای بازی با سپاهان از سوی کمیته انضباطی به  وجود آمد هم گفت:" در بازی با سپاهان طبق مستنداتی که هست و همه می دانند ما برای انجام بازی رفتیم و اما آن اتفاق ها افتاد و به نظرم کمیته انضباطی رای کاملا قانونی و عادلانه ای را اعلام کرد. از طرفی درست است که ما 10 امتیاز اختلاف داریم اما همانطور که آقای گل محمدی هم گفت ما باید از لحاظ ذهنی خودمان را قوی نگه داریم و فکر نکنیم کارمان تمام شده است. باید حرفه ای رفتار و حرفه ای فکر کنیم.به قول آقا مجید(جلالی) اگر در فلات آرامش بیفتیم عقب خواهیم  ماند. البته بچه های تیم و کادرفنی آنقدر حرفه ای هستند که دچار چنین مسایلی نشوند."

مربی پرسپولیس در ارتباط با لغو بازی های لیگ قهرمانان آسیا هم  گفت:" ما درست است که در لیگ قهرمانان یک باخت و یک مساوی داشتیم اما عملکردمان خوب بود و برابر الشارجه باید برنده بازی می شدیم. ما در کل از تعطیلی مسابقات راضی نیستیم چون تیممان روند خوبی داشت و داشتیم که بازی ها ادامه پیدا کند تا تیم به بلوغ برسد." حمید مطهری همچنین درباره آنتونی استوکس و اتفاقاتی که امروز برای این بازیکن در لندن رخ داده گفت:" کادرفنی استوکس را در اختیار کمیته انضباطی و باشگاه گذاشت و همه چیز در اختیار آن ها است. امروز هم این خبر را شنیدم اما از جزئیاتش بی خبر هستم."

او در ادامه  گفت:" می  خواهم از بچه های تیم تشکر کنم که واقعا زحمت کشیدند و جانانه تمرین و با حداکثر انرژی کار کردند. انشالله با ادامه  همین روند بتوانیم به اهدافی که در کنار هم داریم برسیم. بچه ها در این مدت خیلی خوب سعی کردند که خودشان را با برنامه های کادرفنی جدید تطبیق بدهند و  عملکرد خیلی خوبی داشتند."

مطهری در پایان گفت:" در آخر دوست دارم  درباره اینهایی که از مهندسی نتایج و قهرمانی حرف بزنند بگویم. من فکر کنم این حرف ها بخصوص از سوی اهالی فوتبال اصلا زیبنده نیست. خیلی نمی خواهم بازش کنم اما نتیجه فوتبال در زمین رقم می خورد. خداراشکر در حال حاضر تیم های محبوبم-پرسپولیس و رئال مادرید- با شایستگی صدر جدول هستند."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xkjab

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



اعتراض رسمی سپاهان به رای کمیته انضباطی / دیدار جنجالی به سود کدام تیم؟!