تاریخ انتشار: 1398/12/12 22:00
کد خبر: 68876

فقط تراکتور می‌تواند در جنگ قهرمانی بماند

مربی پارس جنوبی با اعلام رضایت از شرایط فنی این تیم و پیروزی مقابل تراکتور، امیدوار است بتوانند این روند را در ادامه مسابقات نیز حفظ کنند.
 فقط تراکتور می‌تواند در جنگ قهرمانی بماند

حمید عبداللهی، مربی پارس جنوبی درباره پیروزی مقابل تراکتور گفت: بازی با تراکتور از لحاظ روحی و روانی، فیزیکی، مدل بازی دو تیم، انگیزه‌ و تلاش بازیکنان ستاره حریف برای بقا در کورس قهرمانی و از نظر تاکتیکی به این منظور که باید بازی را بی‌مهابا شروع میکردیم و بعد از گل هم با تمام توان سعی در حفظ نتیجه بازی کردیم بنظرم 90 دقیقه برای مربیان هر دو تیم شطرنج گونه پیش رفت. ما در هر سه تعویضی که انجام دادیم تفکر تیم‌مان عوض شد. در این بازی خیلی تحت فشار بودیم که خوشبختانه در نهایت توانستیم پیروز شویم.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان پارس در دیدار مقابل تراکتور ادامه داد: مسعود پورمحمد گلر تیم ما روز پرفروغی را پشت سر گذاشت و عملکرد بسیار خوبی داشت در این دیدار چندین بازیکن کلیدی‌مان را به دلایل مختلف در اختیار نداشتیم ولی دیگر بازیکنان‌مان بسیار فداکارانه بازی کردند و خیلی برای کسب نتیجه برد همدل بودند. تراکتوری‌ها بسیار پرمهره و یکدست و با خصوصیت تهاجمی بالا در بازی ظاهر شدند. بنظرم تراکتور هنوز برای کسب قهرمانی در لیگ حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و بدون شک تنها تیمی که می‌تواند تهدید جدی برای قهرمانی پرسپولیس باشد تراکتور است چرا که تیم بزرگ و سابقه‌دار تراکتور که پر از ستاره‌های ملی‌پوش است از همه لحاظ چه ساختاری، بودجه‌ای و چه فنی در خانه ما بازی داشت که ما به هیچ وجه منکر آن نیستیم. اما صحبت‌هایی که در مورد داوری و مهندسی لیگ برای قهرمانی پرسپولیس زده شد فقط میتوانم این نکته را بگویم که ما پارس هستیم و نه پرسپولیس و آنها در بازی مقابل ما موقعیت آنچنانی نداشتند.

مربی پارس جنوبی در رابطه با شرایط تیمش در نیم فصل دوم گفت: از زمانی که آقای افاضلی سرمربی پارس شدند ما پنج بازی انجام دادیم که برابر ذوب آهن و در شرایطی که به دلیل مشکلات مالی کمی پروسه آماده‌سازی ما به تعویق افتاد به نتیجه نرسیدیم. برابر گل گهر علیرغم نمایش خوب در نهایت روی یک ضربه کرنر غافلگیر شدیم. در بازی با نساجی گل نخوردیم که این موضوع آغاز ساختار دفاعی تیم بود که توانستیم کلین شیت کنیم و دروازه‌مان را بسته نگه‌داریم. بنظرم روند رو به رشد و تکمیلی تیم ما در بازی مقابل تراکتور کاملا مشهود بود. امیدوارم در بازی‌های بعدی هم بتوانیم این روند را ادامه دهیم و باعث خوشحالی هواداران‌مان باشیم.

عبدالهی در مورد شیوع ویروس کرونا گفت: امیدوارم جوی که از زمان شیوع این ویروس در کشور راه افتاده است با درایت متولیان کمی آرام شود. خواهشم این است که تنش زدایی در مورد این موضوع صورت بگیرد تا مردم ما در آرامش کامل زندگی کنند. برای تمامی عزیزانی که درگیر بیماری هستند آرزوی سلامتی می‌کنم.

وی در خصوص حمایت از پارس جنوبی ادامه داد: پارس جنوبی در بخش مدیریت به حمایت نیاز دارد و امیدوارم که مهندس موسوی تمهیدات مدیریتی لازم را در مورد پارس لحاظ کنند. از ایشان می‌خواهم تا از مسئولین محترم استانی درخواست‌ کنند که به پارس هم به چشم یک تیم همگون نگاه کنند نه یک تیم اضافه. چرا که فکر می‌کنم تمرکز بیشتر استان رو باشگاه شاهین بوشهر است و به همین خاطر امکاناتی که باید به ما اختصاص داده شود وجود ندارد و دوست داریم که آقای موسوی و مسئولین استان به فکر تیم ما هم باشند.

مربی پارس جنوبی در مورد داوری دیدار با تراکتور گفت: آقای اکبری یکی از جوانترین و مقتدرترین داوران لیگ است. در مورد اعتراضات تراکتور به داوری هم باید بگویم که همه کارشناسان نظرشان در خصوص داوری مسابقه چه در صحنه پنالتی که برای تراکتور اعلام نشد و گفتند که به درستی اعلام نشده است و چه پنالتی که برای پارس اعلام شد و گفتند که به درستی اعلام شده نظرشان با داور دیدار یکی بود. کادر تراکتور اوایل و اواخر بازی اعتراضاتی را نسبت به داوری داشتند تا شاید داور را تحت فشار قرار دهند.

عبدالهی در پایان گفت: دوست دارم در آخر صحبت‌هایم از هواداران خوب و پرشور پارس جنوبی که البته در بازی با تراکتور همراه ما نبودند ولی انرژی و دعای خیرشان همراه ما بود و مسئول کانون هواداران آقای سید موسوی نهایت تشکر را داشته باشم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/397yrq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی یک نیمه ای پارس‌جنوبی  مقابل تراکتور

تراکتور به دنبال کم کردن فاصله خود با صدر
پارس جنوبی جم - تراکتور تبریز؛