تاریخ انتشار: 1398/12/13 13:10
کد خبر: 68831

تایید مذاکرات تیم ملی و شماره 6 محبوب

هافبک سابق تیم ملی و مرد محبوب کنونی نیمکت پرسپولیس اکنون با پیشنهاد حضور در تیم ملی مواجه شده است.
 تایید مذاکرات تیم ملی و شماره 6 محبوب

کریم باقری که در پایان دوران بازی خود با حضور در کلاس های مربیگری، طی چند فصل اخیر به عنوان مربی در پرسپولیس حضور دارد اکنون با پیشنهاد همراهی تیم ملی در کنار دراگان اسکوچیچ مواجه شده است.

باقری که در دوران برانکو توانسته بود به عنوان یکی از ایرانی‌های قابل اعتماد نزد این مربی کروات طی سالیان اخیر روی نیمکت حاضر شود و بعد از آن نیز به عنوان عضو ایرانی کادر گابریل کالدرون به فعالیت خود ادامه داد. با حضور یحیی گل محمدی روی نیمکت پرسپولیس و علیرغم تمام شایعاتی که درباره پایان حضور او شنیده می‌شد، باقری همچنان روی نیمکت سرخپوشان حاضر بود. با این حال خیلی‌ها طی مدت اخیر به موضوع کم کار شدن این چهره روی نیمکت یحیی گل محمدی اشاره داشته‌اند. باقری که در موضوع دیسیپلین و برقراری نظم در تیم پرسپولیس خصوصا در دوره برانکو ایوانکوویچ شهره شده بود و مقابل یاغی‌گری‌های آن دوران را گرفته بود، اکنون با حضور دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی به عنوان جانشین مارک ویلموتس برای همکاری با این مرد کروات دعوت شده است.

شایعه این همکاری که از چندی پیش شکل گرفته بود اکنون با تایید کریم باقری نیز همراه شده است و او مدعی شده همه چیز طبق قراردادی که با باشگاه دارد در صورت تایید باشگاه صورت خواهد گرفت. باقری علیرغم صحبت‌هایی که در ابتدای فصل درباره مشکل و اختلافنظر با ایرج عرب به عنوان مدیرعامل وقت این تیم شکل گرفته بود، قراردادش را تمدید کرده بود و به همکاری خود با این تیم ادامه داده بود. اکنون باید دید با توجه به درخواست تیم ملی و فدراسیون برای همکاری این چهره با دراگان اسکوچیچ، تصمیم باشگاه پرسپولیس با این موضوع به چه شکل خواهد بود.

پیشنهاد همکاری کریم باقری با تیم ملی به دست باشگاه پرسپولیس رسیده است و به زودی محمدحسن انصاریفر در گفتگو با یحیی گل محمدی و همچنین باقری، تصمیم نهایی در این خصوص را اعلام خواهد کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dypdp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش کریم باقری به جدایی از پرسپولیس و حضور در تیم ملی

دنیا برای بازیکنان به آخر نرسیده/ ارزش بازی در پرسپولیس کمتر از تیم ملی نیست
باقری: به زور که نمی‌توانیم بازیکن‌مان را به تیم ملی وارد کنیم