تاریخ انتشار: 1398/12/13 14:17
کد خبر: 68825

مدافع تراکتور: برای قهرمانی نا امید نیستیم

مدافع تیم فوتبال تراکتور گفت: در بدترین زمان ممکن شکست خوردیم و باید تلاش کنیم که در دو دیدار بعدی امتیازهای کامل را کسب کنیم.
مدافع تراکتور: برای قهرمانی نا امید نیستیم

ایمان سلیمی درباره شکست یک بر صفر تراکتور برابر پارس‌جنوبی گفت: این هفته با توجه به اینکه تیم‌های مدعی امتیاز از دست داده بودند، بهترین فرصت را داشتیم تا از لحاظ امتیازی شرایط خودمان را در جدول بهتر کنیم ولی شکست خوردیم و این باخت بدموقع بود. در حال حاضر بازی‌ها واقعا سخت شده، خصوصا بازی برابر تیم‌های پایین جدول که به سختی امتیاز از دست می‌دهند و می‌خواهند خودشان را از منطقه سقوط دور کنند.

وی در ارتباط با اعتراض بازیکنان و کادر فنی تراکتور به داوری این مسابقه عنوان کرد: نوع سوت زدن داور اذیت‌کننده بود. گاهی اوقات صحنه‌ها طوری است که نمی‌توانیم قضاوت مطمئن داشته باشیم و البته کیفیت تلویزیونی هم ممکن است طوری باشد که نتوانیم در مورد صحنه‌ها دقیق نظر بدهیم. با این حال اعتقاد من است که باید از داوران با تجربه و کم اشتباه استفاده شود، به ویژه در دیدارهایی که تیم‌ها برای قهرمانی، کسب سهمیه یا سقوط نکردن می‌جنگند.

مدافع تراکتور در پاسخ به این پرسش که «آیا این تیم شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارد؟» خاطرنشان کرد: در هفته‌های گذشته نتایج خیلی خوبی گرفتیم و اگر این بازی را می‌بردیم اختلاف‌مان با تیم صدرنشین به هفت امتیاز می‌رسید اما هنوز هم ناامید نیستیم. امسال در دو جام شانس قهرمانی داریم و برای موفقیت در این دو جام و خوشحال کردن هواداران تراکتور، تا آخرین توان تلاش خواهیم کرد. باید بجنگیم و ناامید نشویم. دو بازی بعدی ما در تبریز است که باید از این دو بازی شش امتیاز بگیریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36opr7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع سایپا: در نتایج ضعیف ما کادرفنی تقصیری ندارند/ اگر کسی را قرار باشد کنار بگذارند ما بازیکنان هستیم