تاریخ انتشار: 1398/12/14 12:56
کد خبر: 68721

رادوشوویچ: ایرانی ها به خوبی در حال مهار کرونا هستند!

دروازه‌بان پرسپولیس عنوان کرد بعد از یک شوک اولیه، ویروس کرونا در ایران در حال مهار شدن است.
رادوشوویچ: ایرانی ها به خوبی در حال مهار کرونا هستند!

و به نقل از سایت دالماپورتال، بوژیدار رادوشوویچ، دروازه‌بان کروات پرسپولیس درباره شرایط خود در ایران با توجه به شیوع ویروس کرونا به صحبت پرداخته است.

این دروازه‌بان در ابتدای صحبت خود گفت: مردم خیلی ترسیدند. خیلی‌ها ماسک دارند ولی باید بگویم که ترس افراطی وجود ندارد. همه الان مشغول خرید غذا هستند تا در خانه کمبودی نداشته باشند. زندگی تقریبا شرایط عادی دارد و خیلی از فروشگاه‌ها و مغازه‌ها باز هستند و مشغول به سرویس دهی. تنها چیزی که تعطیل است مدارس است و بچه‌ها به مدرسه نمی‌روند. بازیهای این هفته از رقابت‌ها در لیگ برتر ایران لغو شده است و نمی‌دانیم هفته بعد بازی‌ها برگزار می‌شود یا خیر. اگر برگزار نشود بازی‌ها به بعد از سال جدید در ایران کشیده می‌شود.

دروازه‌بان پرسپولیس اضافه کرد: ما الان تمرین می‌کنیم ولی نمی‌دانیم بازی بعدی ما چه زمانی است. فعلا در تمرینات با ماسک هستیم. بهداشت اولیه باید حفظ شود. باشگاه به ما ماسک و مواد ضدعفونی داده است. آن‌طور که گفته شده فقط افراد مسن و کسانی که بیماری داشتند یا سیستم دفاعی ضعیف بدنی هستند به وسیله این ویروس از بین می‌روند. ایران سیستم بهداشت خیلی خوبی دارد و من فکر می‌کنم آن‌ها انتظار نداشتند ویروس به کشور وارد شود و بعد از شوک اولیه به خوبی در حال مهار آن هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xkjxp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 استقلال از ما ترسید و به زمین نیامد!
بوژیدار رادوشوویچ :