تاریخ انتشار: 1398/12/15 11:02
کد خبر: 68635

سه بازیکن آبی پوش در مسیر ترک ایران

با تعطیلی رقابت های لیگ برتر و تمرینات استقلال سه بازیکن خارجی آبی در مسیر ترک ایران قرار گرفتند.
سه بازیکن آبی پوش در مسیر ترک ایران

سرانجام با وجود پافشاری های صورت گرفته از سوی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با گسترش شیوع کروناویروس در ایران رقابت های لیگ برتر تا اواسط فروردین ماه 99 تعطیل شد. با این تصمیم سران باشگاه ها و مربیان نیز تا حدودی از بلاتکلیفی خارج و تمرینات خود را برای مدتی نسبتا طولانی تعطیل کردند.

یکی از این تیم ها استقلال تهران بود که بنا به تصمیم فرهاد مجیدی تا 25 اسفندماه تمرینات را تعطیل کرد تا مجددا از این روز دور هم جمع شده با فروکش کردن بحران کروناویروس دوباره برنامه آماده سازی خود را از سر بگیرند. با این تصمیم بازیکنان داخلی برای استراحت در کنار خانواده راهی شهرهای خود شدند تا سه بازیکن خارجی این تیم نیز در صدد گرفتن مرخصی بیشتر و ترک ایران باشند.

هروه میلیچ، شیخ دیاباته و نیکولای بودوروف دیروز با قطعی شدن تعطیلی ده روزه تمرینات خواستار مرخصی و ترک ایران شدند اما در این راه با توجه به لغو بسیاری از پروازهای خروجی با مشکلات غیرمنتظره ای روبرو و سفرشان در ابهام قرار گرفت. جالب این که دیاباته مصدوم در حالی که امید می رفت از هفته آتی به تمرینات اضافه شود با ترک ایران به احتمال فراوان باید روزهای پایانی درمانی خود را در فرانسه پیگیری و گزارش افدامات خود را به کادرپزشکی استقلال بدهد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kwdqa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پیشکسوت استقلال: لیگ برتر باید تعطیل شود