تاریخ انتشار: 1398/12/16 16:22
کد خبر: 68492

فعالیت استقلال در نقل و انتقالات بعید به نظر می رسد!

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال تهران اعلام کرد فعالیت این تیم در نقل و انتقالات هنوز آغاز نشده است.
فعالیت استقلال در نقل و انتقالات بعید به نظر می رسد!

رپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال تهران اعلام کرد فعالیت این تیم در نقل و انتقالات هنوز آغاز نشده است.

با وجود پرونده‌ها و شکایت‌های گوناگونی که از باشگاه استقلال مطرح شده است بر اساس گمانه‌زنی‌ها در فضای مجازی شنیده می‌شد که کادرفنی این تیم تصمیم دارند یک بازیکن جدید به لیست خود اضافه کنند.

در حالیکه مطالبات بازیکنان فعلی استقلال هنوز به صورت ایده آل پرداخت نشده است و به اضافه بدهی‌ها، بودجه باشگاه حتی برای سال آینده هم پیش خور شده است بعید به نظر می‌رسد که فعلا این تیم بتواند در نقل و انتقالات فعالیت داشته باشد.

جلال الدین ماشاریپوف یکی از اسامی است که گفته می‌شد قرار است برای تقویت لیست بازیکنان استقلال برای شرکت در مسابقات لیگ قهرمانان به عنوان سهمیه آسیایی به این تیم اضافه شود.

علی فتح الله زاده گمانه‌زنی‌ها در فضای مجازی را تکذیب کرد و اعلام کرد اعضای کادرفنی هنوز برای خرید بازیکن اقدامی نکرده‌اند. سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار ایلنا در این باره اظهار داشت: " کادرفنی هنوز لیستی به من نداده‌اند و ما درگیر مسائل دیگری هستیم. از طریق فضای مجازی هر روز اسم یک بازیکن مطرح می‌شود و چند روز پیش هم جلال الدین ماشاریپوف بوده که اینطور نیست و کادرفنی در این باره لیستی تنظیم نکرده‌اند. البته هر زمان کادرفنی با هر بازیکنی بخواهند وارد مذاکره خواهیم شد اما فعلا این اتفاق نیفتاده است".


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wdbgv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولویت بسیار مهم فتح الله زاده برای بهترین شدن استقلال