تاریخ انتشار: 1398/12/17 00:01
کد خبر: 68467

۴ زوج برتر لیگ در اختیار استقلال و پرسپولیس؛ کدام بهترند؟

ترکیب کدام ۲ بازیکن بیشترین گل را برای تیمشان به ارمغان ‌آورده است؟
۴ زوج برتر لیگ در اختیار استقلال و پرسپولیس؛ کدام بهترند؟

عناصر هجومی بعضاً هم به تنهایی برای تیمشان گره‌گشا بودند و هم بعضاً در کنار بازیکن دیگری توانستند مثمرثمر باشند. پس از گذشت ۲۱ هفته از لیگ بازیکنانی که بیشترین گل-پاس گل را با یکدیگر رد و بدل کردند بررسی شده است. ۴ زوج برتر در لیگ در اختیار سرخابیهای پایتخت است.

شیخ دیاباته – مهدی قائدی: ۵ گل

خط حمله استقلال چند هفته طول کشید تا شکل واقعی خود را پیدا کند و پس از آنکه به ترکیب اصلی رسید دیگر به هیچ تیمی رحم نکرد و به عنوان بهترین خط حمله لیگ دست یافت. دیاباته و مهدی قائدی بار اصلی گلزنی آبی‌پوشان را بر دوش کشیدند. مهدی قائدی با ۴ پاس گل، نیمی از گلهای دیاباته در این فصل را ساخته است و دیاباته نیز یک بار باعث گلزنی مهدی قائدی شد. این روند همکاری در رقابتهای آسیایی نیز ادامه یافت ولی دیاباته از هفته هجدهم به دلیل مصدومیت از ترکیب استقلال کنار رفت و خط حمله استقلال دچار مشکل شد. دیاباته پس از پایان تعطیلی لیگ با بهبود آسیب‌دیدگی به میادین باز خواهد گشت.

علی علیپور- وحید امیری: ۴ گل

بازیهای خوب علی علیپور و وحید امیری در اوج‌گیری پرسپولیس در میانه‌های این فصل نقش به سزایی داشت. وحید امیری ۲ بار به علی علیپور پاس گل داده، علیپور هم متقابلاً ۲ بار موجبات گلزنی امیری را فراهم کرده است. این ۲ بازیکن درک متقابل خوبی از یکدیگر دارند و در ۳ فصل بازی در کنار یکدیگر در مجموع ۱۱ بار به یکدیگر پاس گل داده‌اند و بهترین زوج پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شوند.

علی کریمی- مهدی قائدی: ۳ گل

مهدی قائدی در این فصل هم بیشترین پاس گل لیگ را داده و هم در کورس رقابت برای آقای گلی قرار دارد. این بازیکن ۲ بار با پاسهای علی کریمی به گل رسیده و یک بار توانسته به این هافبک استقلال پاس گل دهد.

مهدی ترابی- علی علیپور: ۳گل

مهدی ترابی یکی از آماده‌ترین بازیکنان پرسپولیس در این فصل است که نقش به سزایی در صدرنشینی این تیم ایفا کرده است. حرکات ترکیبی این بازیکن در کنار علی علیپور توانسته ۳ بار دروازه حریفان را باز کند. علیپور ۲ بار به ترابی پاس گل داده و ترابی نیز یک بار باعث گلزنی علیپور شده است. در لیگ قهرمانان آسیا هم مهدی ترابی ۲ پاس گل به علیپور داد تا هماهنگی این ۲ بازیکن بیش از پیش نمایان شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vlarp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داوران بازی استقلال و پرسپولیس در آسیا مشخص شدند