تاریخ انتشار: 1398/12/17 10:20
کد خبر: 68451

نظری:خوشحالم می‌توانم با این تغییر پست به کادرفنی کمک کنم

بازیکن تیم فوتبال نساجی گفت: این شانس را داشتم به تیم دیگری بروم و در پست دلخواهم بازی کنم، ولی به خاطر هواداران در نساجی ماندم.
نظری:خوشحالم می‌توانم با این تغییر پست به کادرفنی کمک کنم

محمدمهدی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار، در مورد تغییر پست بازی‌اش در تیم فوتبال نساجی مازندران اظهار داشت: عاشوری مصدوم است و من به جای او بازی می‌کنم. خوشحالم می‌توانم با این تغییر پست به کادرفنی کمک کنم.

وی افزود: زمان حضور رضا مهاجری هم، چنین تفکری داشتم و به او گفتم با وجود این که دوست ندارم، ولی به عنوان هافبک به میدان می‌روم. البته ترجیح می‌دادم به عنوان مهاجم و در پست تخصصی خودم بازی کنم، ولی با توجه به شرایط تیم، سعی می‌کنم در خدمت تیمم باشم. چه عاشوری آماده باشد و چه مصدوم، اگر مربیان بخواهند، در این پست به میدان می‌روم.

بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران تصریح کرد: دیگر به این شرایط عادت کردم و یک سال است هافبک بازی می‌کنم. از این رو مشکلی ندارم و هر جا بخواهند بازی می‌کنم. حتی این شانس را داشتم به تیم دیگری بروم و در پست دلخواهم بازی کنم، ولی به خاطر هواداران در نساجی ماندم. از ته دل دوست نداشتم مردم قائمشهر را تنها بگذارم. از این که از نساجی جدا نشدم پشیمان نیستم.

نظری با اشاره به تعطیلات لیگ برتر فوتبال تا پایان سال، خاطرنشان کرد: تعطیلی، تصمیم خوبی بود چراکه وضعیت بد و خطرناکی در کشور وجود دارد. نگرانی‌هایی برای ما به وجود آمد و همین باعث شد تحت تاثیر قرار بگیریم. البته بعد از شکست دادن ماشین‌سازی از نظر روحی در وضعیت خوبی قرار داشتیم و آماده بازی با تراکتور بودیم. حتی می‌توانستیم از این تیم هم امتیاز بگیریم، ولی سلامتی از هر چیزی مهم‌تر است. امیدوارم این مشکل زودتر حل شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/486gpl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


در خیلی از بازی‌ها در ترکیب ثابت نبودم و واقعا ناراحت بودم!