تاریخ انتشار: 1398/12/17 12:37
کد خبر: 68432

بیرانوند این فصل را با آمار ۵۶.۶ درصد به پایان رساند!

علیرضا بیرانوند در سال ۹۸ از ۳۰ بازی در ۱۷ تا موفق به ثبت کلین شیت شد.
بیرانوند این فصل را با آمار ۵۶.۶ درصد به پایان رساند!

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی سال ۹۸ را به پایان رساند که خط دفاعی این تیم عملکرد خوبی در این سال داشت. آن ها اگرچه در روزهای پایانی دچار لغزش شدند اما در طول سال دروازه بان های این تیم ۲۴ بار دروازه خود را بسته نگه داشتند و آمار ۶۱.۵ درصد کلین شیت را به ثبت رساندند.

در این بین علیرضا بیرانوند تعداد بازی بیشتری را انجام داد. او از ۳۹ بازی در ۳۰ مسابقه به میدان رفت و عملکرد قابل قبولی هم داشت‌. او ۲۰ گل خورد و هیچگاه دروازه اش در یک بازی بیش از دو بار باز نشد. ضعیف ترین عملکرد بیرانوند در سه هفته اخیر بود که شش از استقلال، الشارجه و الدحیل خورد و در واقع ۳۰ درصد از گل هایش را در این مدت دریافت کرد.

این در حالی است که او ۲۰ گل را در ۱۳ بازی خورد و در ۱۷ مسابقه موفق به کلین شیت شد. وی در لیگ هجدهم (سال ۹۸) به ترتیب مقابل استقلال، پیکان، ذوب آهن، سپاهان و پارس جنوبی کلین شیت کرد. در لیگ قهرمانان آسیا دروازه اش را برابر الاهلی و السد بسته نگه داشت. در جام حذفی برابر سپاهان، داماش، صنعت نفت و ماشین سازی گل نخورد. وی همچنین این فصل در بازی با صنعت نفت، تراکتور، فولاد، ماشین سازی، شاهین و استقلال کلین شیت کرد تا با آمار ۵۶.۶ درصد کار به پایان رساند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eajzp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گلر پرسپولیس،آماده سفر!