تاریخ انتشار: 1398/12/18 14:49
کد خبر: 68319

واکنش ایسما به خبر شکایتش از استقلال

نیم فصل حضور در باشگاه استقلال برای مهاجم اهل گینه بیسائو چندان خوشایند پیش نرفت.
واکنش ایسما به خبر شکایتش از استقلال

وینفرد شفر در دوران حضورش در استقلال زمینه حضور چند خارجی در این تیم را فراهم کرد به امید این که آنها بتوانند جای خالی مامه تیام را پرکنند. یکی از این بازیکنان ایسما گونسالوس از باشگاه پاختاکور تاشکند بود که با قراردادی قرضی راهی تهران شد.

در شرایطی که نزدیک به یک سال از آن روزها می گذرد ماجرای بدهی های باشگاه به ایسما برحواشی اطراف استقلال افزود تا جایی که فتح ا.. زاده با اشاره به این که تا 20 اسفندماه(48 ساعت دیگر) باید مبلغی در حدود 200 تا 250 هزار دلار از مطالبات پرداخت شود از احتمال بسته شدن پنجره های نقل و انتقالاتی باشگاه توسط فیفا خبر داد.

با این ادعای تلخ یکی از نام هایی که بر سر زبان ها افتاد ایسما گونسالوس بود، بازیکنی که از ازبکستان راهی ایران شد و حضور چندان تاثیرگذاری هم  در استقلال نداشت اما برخلاف عملکردش حالا بار مالی سنگینی به باشگاه وارد کرده بود. در شرایطی که نام این بازیکن در روزهای گذشته خیلی سر زبان استقلالی ها بود خود ایسما که در ژاپن حضور دارد تا برای تیم ماتسوموتو یاماگا در لیگ دسته اول سامورایی ها به میدان برود با انتشار پیامی هرگونه شکایت از استقلال را رد کرد.

در پیام منتشر شده از سوی ایسما آمده است:« سلام به همه طرفدارهای باشگاه استقلال، در این چند روز متاسفانه در اخبار یک سری خبرهایی شنیدم که من تقاضای پول کردم از باشگاه استقلال که حقیقت ندارد . این طلب باشگاه پاختاکور است . وقتی من استقلال را ترک کردم گفتم هیچ وقت از استقلال درخواست پول نمی کنم و هیچ وقت هیچ مشکلی برای استقلال درست نمی کنمو صادقانه هر کمکی از دستم بربیاد انجام میدهم چون عاشق استقلال هستم».

با این تفاسیر می توان گفت ایسما که در مدت شش ماه حضورش در تهران دستمزد ماهیانه خود را کامل دریافت کرده تمام حواشی ایجاد شده را به شکایت باشگاه پاختاکور از استقلالی ها معطوف کرده است، جایی که طبق توافق مدیریت وقت استقلال با طرف ازبکستانی مبلغی در حدود 100 تا 120 هزار دلار برای این انتقال قرضی باید به حساب پاختاکوری ها واریز می شد که تا الان نشده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vla86

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب‌های عجیب و غریب تیم مدیریت، بزرگترین مشکل استقلال