تاریخ انتشار: 1398/12/19 16:40
کد خبر: 68208

از مردمی که به شمال سفر می‌کنند، متعجبم!

مهاجم شهرخودرو می گوید که اصلا بازیکنان در این شرایط نمی توانند تمرکزی برای مسابقات لیگ و رقابت های آسیایی داشته باشند.
از مردمی که به شمال سفر می‌کنند، متعجبم!

محمدرضا خلعتبری مهاجم سرعتی و تکنیکی شهر خودرو در رابطه با شرایط خودش در این روزهای پرمخاطره، حرف هایش را اینگونه آغاز کرد: والا روزهای خیلی سختی است. تمرینات فعلا تعطیل است ولی من به دلیل مصدومیتی که قبل از بازی با پرسپولیس در همسترینگ پایم ایجاد شد، نتوانستم به شمال پیش خانواده ام برگردم و به همراه دکتر تیم در حال انجام کارهای فیزیوتراپی هستم.

از خلعتبری در رابطه با شرایط سلامتی خانواده اش که در شمال زندگی می کنند، پرسیدیم که او در واکنش به این موضوع گفت: آره خدا را شکر خوب هستند، ولی باید مراعات کرد. اتفاقاتی که افتاده خیلی ناراحت کننده است و باید مراعات کرد. شرایط خوبی در مازندران و گیلان وجود ندارد ولی با اتفاقاتی که افتاده شرایط بدتر شده و مسافران می روند و رعایت نمی کنند.

وینگر تیم شهر خودرو با گلایه از مردمی که در این بحران ناشی از ویروس کرونا به شمال سفر می کنند، اضافه کرد: مازندران شرایطش خوب بود ولی با تعطیلاتی که اعلام شد، بدتر شد. متاسفانه این مسافرت ها باعث شد که الان اصلا شرایط مازندران و گیلان خوب نباشد. من خودم تعحب می کنم که چرا برخی در این روزها مسافرت می کنند. بالاخره اخبار تلویزیون اطلاعات می دهد و فضای مجازی هم هست. درست نیست که در این شرایط مسافرت کنند. این بیماری هم که نشان نمی دهد. از این اتفاق خیلی ناراحت هستیم. همه رسانه ها می گویند در خانه بمانیم ولی عده ای بدون توجه در حال برنامه ریزی مسافرت هایشان هستند. برای همشهری هایم واقعا ناراحتم و برای کل ایران. امیدواریم جلوی این مسافرت ها گرفته شود و هر چه زودتر با رعایت مسائل بهداشتی و ماندن در خانه این مشکل را حل کنیم.

خلعتبری در مصاحبه خود عنوان کرد که امروز برای دیدن خانواده اش از مشهد به شمال سفر خواهد کرد. از او این مورد پرسیدیم که آیا می تواند با وجود محدودیت هایی که برای سفر وضع شده به شهرش بازگردد که او اینگونه توضیح داد: من با ماشین خودم می روم. پلاک 72 است. من بچه مازندران هستم. مجبورم بروم و دو سه روزی کنار خانواده ام باشم تا از نظر روحی هم بهتر شوم.

سوال بعدی ما از خلعتبری در رابطه با شرایط مصدومیت و زمان بازگشتش به میادین بود. او در پاسخ به این سوال گفت: دکتر گفت 4 هفته زمان می برد. نزدیک 17 ، 18 روز گذشته بود که این حرف را زد. خدا را شکر دویدن را شروع کردم و دردی نداشتم و از شنبه کارهای قدرتی را آغاز می کنم فکر می کنم از اوایل ماه آماده باشم.

بازیکن سابقه تیم ملی در رابطه با اینکه این تعطیلات به نوعی برای او توفیق اجباری بوده تا آماده شود، افزود: آره این تعطیلات خوب شد ولی دوست نداشتیم این اتفاق بیفتد. جز اینکه من آماده می شوم، این شرایط خوبی دیگری نداشت.

خلعتبری در ادامه و در واکنش به این سوال که آیا موافق تعطیل لیگ بوده یا خیر، عنوان کرد: بله صد در صد موافق بودم. الان هم به نظرم مناسب نیست که بخواهیم تمرین کنیم. الان بازیکنان رفت و آمد دارند و شروع تمرینات ریسک خیلی زیادی دارد. احتمالا با این شرایط بازی های لیگ به این زودی ها نمی تواند شروع شود. مگر اینگه شرایط نرمال شود.

او در ادامه با اشاره به دربی ایتالیا که شب گذشته میان اینتر و یوونتوس پشت درهای بسته برگزار شد، بیان کرد: این بی روح ترین بازی ای بود که در چند سال اخیر دیدم. در ایران هم همینطور است اگر هواداران نباشند بازی لذت ندارد و همیشه گفته ام که هواداران سرمایه فوتبال هستند و بدون آنها بازی لذتی ندارد.

سوال پایانی ما از بازیکن سابق تیم های سپاهان، ذوب آهن و پرسپولیس در رابطه با این موضوع بود که آیا برای شروع بازی ها و چالش هایی که پیش رو دارند، تمرکز کافی دارند که او بیان کرد: فعلا که اصلا نمی توانیم فکر کنیم؛ چه برسد به اینکه به بازی هایمان در آسیا یا لیگ فکر کنیم. امیدوارم هر چه زودتر این مشکلات حل شود و مردم زندگی آسانی داشته باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eajdy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویری دیدنی از دیدار پرسپولیس و شهرخودرو