تاریخ انتشار: 1398/12/19 17:18
کد خبر: 68200

رسمی / اعلام تاریخ های جدید رقابت های لیگ قهرمانان آسیا

در شرایطی که هنوز زمانی برای 4 دیدار مرحله گروهی مسابقات اعلام نشده، زمان دقیق دیدارهای مرحله حذفی مشخص شد.
رسمی / اعلام تاریخ های جدید رقابت های لیگ قهرمانان آسیا

براساس آخرین اطلاعیه کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان 4 بازی باقی مانده مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا طی دو روز آینده اعلام خواهد شد و در جلسه ای که امروز برگزار شده، تنها در مورد تاریخ برگزاری دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی، یک چهارم نهایی و نیمه نهایی توافق شده است.

مرحله یک هشتم 

بر این اساس بازی های رفت مرحله یک هشتم نهایی بین روزهای 20 تا 23 مردادماه سال 1399 برگزار می شود و بازی های برگشت نیز در روزهای سوم تا ششم شهریورماه دنبال خواهد شد.

مرحله یک چهارم نهایی 

در آخرین اطلاعیه AFC زمان بازی های رفت مرحله یک چهارم نهایی طی روزهای 24 تا 27 شهریورماه 1399 برگزار می شود و دیدارهای برگشت نیز در روزهای 7 ام تا 10 ام مهرماه انجام خواهد شد.

مرحله نیمه نهایی 

در شرایطی که AFC هنوز زمان برگزاری دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا را مشخص نکرده است، دو دیدار رفت نیمه نهایی در تاریخ 29 و 30 مهرماه برگزار می شود و دو دیدار برگشت نیز در روزهای 6 ام و 7 ام آبان ماه برنامه ریزی شده است.

گفتنی است پیش تر و در سال های اخیر، مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در مرحله یک هشتم نهایی از میانه های شهریور آغاز می شد و در برنامه جدید ارائه شده از سوی AFC، مسئولان فوتبال آسیا سعی کرده اند تا با برگزاری زودتر از موعد بازی ها و فشرده کردن تقویم مسابقات، عقب ماندگی ناشی از ویروس کرونا را جبران کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45db89

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


5 ایرانی در تیم منتخب تاریخ جام ملت‌های آسیا + عکس