تاریخ انتشار: 1398/12/20 10:32
کد خبر: 68128

قلعه نویی:کار محمد نادری قابل تقدیر است

سرمربی سپاهانی ها می گوید امیدوارم کمیته استیناف وقت بیشتری روی لایحه ای که درباره بازی پرسپولیس تقدیم آنها کردیم بگذارند.
قلعه نویی:کار محمد نادری قابل تقدیر است

امیر قلعه نویی را همیشه به عنوان یکی از مربیانی از فعالیت های اجتماعی به دور نیست می شناسیم. او صبح امروز با حضور روی خط یکی از برنامه های تلویزیونی درباره ویروس کرونا و اتفاقات ناخوشایندی که تاکنون افتاده است به صحبت پرداخت و البته توضیحاتی نیز درباره یکی از پرحاشیه ترین بازی های سال 98 یعنی دیدار برگزار نشده بین تم ها پرسپولیس و سپاهان ارائه کرد.

 

نام پزشکان و پرستاران باید به عنوان قهرمان ملی ثبت شود

من باید در ابتدا از پزشکان و پرستاران تشکر کنم که در این راه ایثار می کنند و می کنم این عزیزان را به عنوان قهرمانان ملی ثبت کنند. به همه کسانی که عزیزان خود را از دست داده اند نیز تسلیت می کنم. در رابطه با این مشکلات که به وجود آمده است دو بحث مطرح است، اول بحث انتقادی نسبت به مسئولان است که باید در این زمینه زودتر اطلاع رسانی می کردند و اگر این کارها از ابتدای بهمن ماه آغاز می شد فکر نمی کنم اتفاقات ناخوشایند این گونه اتفاق می افتاد.

 

امن ترین جای دنیا خانه است

بحث دوم هم اینکه وقتی مشکلی اینچنینی به وجود آمد همیتی در کل ایران به وجود آمد که بشود کارها را به بهترین نحو پیش برد. همه دارند با این ویروس مبارزه می کنند و من فکر می کنم که در ابتدا باید به توصیه های پزشکی و بهداشتی کارشناسان توجه کامل داشته باشیم. از صدا و سیما هم ممنونم که در این شرایط به خوبی دارد اطلاع رسانی ی کند  به نظر من در این روزها امن ترین جای دنیا، خانه است.

 

یک سال مسافرت نرویم و به نیازمندان کمک کنیم

ای کاش امسال کمی به توصیه های پزشکی و بهداشتی توجه کنیم  و سعی کنیم به مسافرت نرویم. ما اگر یک سال به مسافرت نرویم مشکلی پیش نمی آید. اگر یک سال به سفر نرویم و هزینه آن را به قشر آسیب دیده بدهیم اتفاق بدی می افتد؟ ببینید شرایط سختی به وجود آمده و این ویروس روز به روز بیشتر می شود و اگر خود مردم مقابله نکنند هرگز نمی توان برابر آن ایستاد کمااینکه همین الان هم می بینید که چه مصیبت هایی به بار آورده است.

 

کارهای بزرگی را در این روزها دیده ایم

ملت بزرگ ایران در ادوار مختلف تاریخ نشان دادند که در این شرایط انسان های بزرگی هستند. کشوری که حداقل 9 هزار سال قدمت و تمدن دارد در این شرایط و در این روزها هم خودش را نشان می دهد. حتما شنیده اید که انسان بزرگی در تهرانسر یک ماه اجاره هایش را نرفت. این کار بسیار بزرگی است و از نظر رفتاری و انسانی و اخلاقی میلیاردها تومان می ارزد. از این دست کارها این روزها حتما زیاد به گوشتان خورده است. وظیفه همه ماست که حتما در این شرایط کار خیر را بیشتر کنیم و به قشر آسیب پذیر جامعه بیشتر کمک کنیم.

 

کار محمد نادری قابل تقدیر است

خواهشی هم از دولت دارم که در این شرایط به فکر قشر آسیب دیده جامعه باشند. تمهیدات و سیاست ها با خودشان باشد اما مردم آسیب دیده را تنها نگذارند. امسال شب عید، شب عیدی خوبی نیست و بیشتر از همه خود دولت باید به فکر باشد. البته در کنار دولت مردم هم باید به فکر همنوع خود باشند. البته خداراشکر قشر ورزشی جامعه که قهرمانان و پهلوانان هستند در این شرایط همیشه پیشگام و پیش قدم بودند. کارهای خیری که باید انجام بدهند را می دهند. مثلا شما همین آقای محمد نادری، بازیکن تیم پرسپولیس را ببینید که چه کار بزرگی انجام داد. به هرحال مجموعه ما هم در کنار سایر مردم اگر قرار باشد کاری انجام دهد قطعا این کار را می کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/397j6e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دنده سروش رفیعی شکست