تاریخ انتشار: 1398/12/20 11:26
کد خبر: 68122

بررسی پرونده سپاهان – پرسپولیس به سال آینده موکول شد

کمیته استیناف فعالیت های خود را به خاطر شیوع ویروس کرونا در ایران به حالت تعلیق در آورده است و قرار است در سال جدید و با فروکش کردن این ویروس بررسی پرونده ها را از سر بگیرد.
 بررسی پرونده سپاهان – پرسپولیس به سال آینده موکول شد

یکی از پرونده های مهم که وارد کمیته استیناف شده پرونده دیدار برگزار نشده سپاهان در برابر پرسپولیس است که کمیته انضباطی رای این دیدار را 3-0 به سود تیم پرسپولیس اعلام کرد و باشگاه سپاهان با اعتراض به این رای باعث ارجاع پرونده به کمیته استیناف شده است.

از دیگر پرونده های مهمی که وارد کمیته استیناف شده اعتراض باشگاه فولاد به رای صادره در مودره محمد بلبلی بوده. هم چنین باشگاه سایپا به بسته شدن پنجره اش به خاطر جذب محمد صادق بارانی اعتراض کرده است. همه این ها قرار است در جلسات سال جدید به آن رسیدگی شود.

یکی از اعضای کمیته استیناف با تایید این خبر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اینکه مانع از حضور ارباب رجوع در دفتر کمیته استیناف شویم به خاطر اینکه سلامت همکاران حفظ شود فعلا جلسه ای برای رسیدگی به پرونده ها برگزار نمی شود اما در سال جدید و با فروکش کردن ویروس کرونا با برگزاری جلسات فشرده به همه پرونده ها رسیدگی و رای آن را صادر خواهیم کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yxeam

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سپاهان درباره پرونده جنجالی با پرسپولیس اظهار نظر نمی کند