تاریخ انتشار: 1398/12/20 15:18
کد خبر: 68106

پرسپولیس محله برو بیا؛ مهمان های ناخواند و تصمیم های غیر منطقی برای 30 میلیون هوادار

از دیشب تا زمان این یادداشت، پرسپولیس آبستن حوادث های بسیاری بوده است که در این مطلب به آن اشاره می کنیم.
پرسپولیس محله برو بیا؛ مهمان های ناخواند و تصمیم های غیر منطقی برای 30 میلیون هوادار

منصور قاسمی؛ از دیشب تا حالا اگر بگوییم زلزله 7 ریشتری در باشگاه پرسپولیس به وجود آمده است چیزی به گزاف نگفته ایم؛ برکناری حسین قدوسی مدیر روابط عمومی توسط هیئت مدیره که بدون اطلاع محمدحسن انصاری فرد صورت گرفته بود، شرایط را به گونه ای رقم زد تا مدیرعامل باشگاه پرسپولیس متوجه شود که اعضای هیئت مدیره پاشنه آشیل را نشانه گرفته اند و خیلی زودتر از آن چه فکرش را هم بکند به سراغ خودش خواهند آمد. او متوجه این سناریو از قبل نوشته شد گردید و عطای کار را به لقایش بخشید و در برنامه تلویزیونی فوتبال 120 و بصورت تلفنی استعفای خود را اعلام و پرده از رفتارهای اعضای هیئت مدیره ای برداشت.

 بدنبال این استعفا؛  افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس و همبازی سالهای دور محمد حسن انصاری فرد نیز استعفای خود را اعلام نمود تا مثلث کنار رفته فوتبالی های باشگاه پرسپولیس تکمیل شده و باشگاه بدون جنگ و خونریزی در اختیار مهمان های ناخوانده ای در فوتبال قرار بگیرد  که در حال تصمیم گیری برای 30 میلیون هوادارا هستند؛ تصمیم های خلق الساعه ای که شرایط را روز به روز بغرنج تر از گذشته می نماید و یکی هم نیست به این جماعت غیر فوتبالی بگویید از پیکر نحیف این فوتبال چه می خواهند!
 روی سخن این جا با وزیر ورزش است که چرا باید وضعیت را برای آدم های فوتبالی به گونه ای  رقم بزند که غیر فوتبالی ها تا این اندازه به خود اجازه بدهند که با احساسات این همه هوادار بازی کنند؟!

 فوتبال زبان خاص خود را دارد و باید قبول کنیم که دستوری قابل حل نخواهد بود ولی متاسفانه یا خوشبختانه باید بگوییم این ورزش اینقدر جذابیت های خاص خود را دارد که همواره مورد هجوم غیر فوتبالی ها قرار گرفته است تا با مصادره آن چند صباحی نامی از خود در کرده و در نهایت نیز مثل خیلی های دیگر و بصورت یواشکی از درب مخفی خارج شده و کسی نمی داندچرا آمدند و چرا رفتند!
آقای سلطانی فر بعنوان وزیر ورزش باید یکبار برای همیشه تکلیف خودش را روشن کند که چرا اجازه میدهد افراد غیر فوتبالی برای این ورزش تصمیم گیرنده باشند؟ آیا انصاری فرد، پیروانی و... که سالها عمر خود را در این فوتبال سپری کرده اند باید این چنین مورد بی مهری کسانی قرار بگیرند که شاید حتی عکس با شورت ورزشی آنها هم فتوشاپی درست شده باشد؟!

جان کلام این که؛ پرسپولیس و استقلال و تمامی تیم های مردمی و پر هوادار را رها کنید و اجازه دهید افراد فوتبالی و استخوان کرده در ورزش فوتبال سکانداران اصلی آن باشند، چرا که تصمیم های خلق الساعه ضربات سهمگین و جبران ناپذیری بر این فوتبال وارد می کند که متاسفانه تا کنون نیز این گونه بوده و هیچ کسی هم پاسخ گو نبوده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bxdm8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شلیک نهایی به شهر خودرو؛ ترکاندن لاستیک ها از راه دور!
یادداشت سردبیر؛