تاریخ انتشار: 1398/12/20 22:25
کد خبر: 68055

حراج ستاره‌ها آخرین راه مدیران استقلال

حراج ستاره‌ها آخرین راه مدیران استقلال

آخرین راه حل مدیر باشگاه استقلال برای فرار از محرومیت‌ها فروش بازیکنان است! آری، بازیکنانی که در این تیم درخشیده‌اند و اکنون مشتریان دست به نقدی دارند. تردید نکنید اگر باشگاه استقلال نتواند در موعد تعیین شده مبالغی که بدهکار است را به طرف‌های خارجی بپردازد ناچار می‌شود بازیکنان درجه یک خود را به حراج بگذارد. کاری که هم برخلاف میل هواداران این باشگاه است و هم برخلاف میل مدیریتی که می‌خواهد بعد از سال‌ها قهرمانی را برای این باشگاه به ارمغان بیاورد. حجم بدهی‌های برجا مانده به حدی است که شاید در نهایت راهی جز این پیش روی فتح‌الله‌زاده و دیگر مدیران باقی نگذارد.

مدیری که خود روزگاری با جذب ستاره‌های تیم‌های لیگ استقلال را به تیمی باشکوه‌تر تبدیل می‌کرد حالا در شرایطی قرار گرفته که اگر نتواند از طریق اسپانسرها و یا افرادی که به باشگاه کمک می‌کنند همه مبالغ بدهکاری را تأمین کند به سراغ فروش بازیکنان خودش خواهد رفت. شاید روزی برسد که باشگاه استقلال ناچار به فروش قائدی شود. شیخ دیاباته هم یقیناً جزو گزینه‌ها است و نباید از امیرارسلان مطهری نیز غافل بود.

او نیز می‌تواند انتقال پرسودی برای استقلال باشد! اما جدایی این نام‌ها بدون شک تبعات بسیاری برای استقلال خواهد داشت و حتی تیم مدیریت کنونی را عمیقاً تحت فشار قرار می‌دهد. آیا فتح‌الله‌زاده می‌تواند راهی بیابد که مجبور به ستاره فروشی نشود؟ یکی از راه‌‌های فتح‌الله‌زاده انجام مذاکرات رودررو با شفر و دیگر طلبکاران است اما واقعیت این است که او فرصت آنچنانی ندارد و چه بسا همین آقای شفر که برای استقلال دلبری می‌کند هرگز راضی به مذاکره نباشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dygjm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 استقلال و هوادارانش تا کی باید تاوان عدم صداقت مدیران باشگاه را پس دهند؟