تاریخ انتشار: 1398/12/21 18:16
کد خبر: 67981

داستان تکراری مشکلات بی پایان پرسپولیس کی تمام می شود؟

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ ایرادی به برانکو وارد نبوده و حق وی است که دستمزد زحماتش را بگیرد.
داستان تکراری مشکلات بی پایان پرسپولیس کی تمام می شود؟

فرزاد آشوبی در خصوص خطر کسر ۶ امتیاز از پرسپولیس اظهار داشت: من نمی‌دانم چرا باید این اتفاقات در کشور ما تکرار شود، در این چند سال دیدیم از تیم‌های مختلف امتیاز کسر شده یا از پنجره نقل و انتقالاتی محروم می‌شوند، اما همچنان این داستان ادامه دارد و کسی به فکر رفع این مشکل در فوتبال ما نیست.

وی ادامه داد: مدیران عاملی که با بازیکنان خارجی و مربیان خارجی قرارداد می‌بندند، موظف هستند تمام تعهدات خود را انجام دهند و وقتی یک مدیر این‌کار را نمی‌کند، همین می‌شود که می‌بینیم، تیم در کورس قهرمانی است خبر از کسر امتیاز از سوی فیفا می‌آید و باز هم سوال من این است که چرا دائما این اتفاقات تکرار می‌شود؟

آشوبی در خصوص شکایت برانکو هم عنوان کرد: هیچ ایرادی به برانکو وارد نیست، این مربی سال‌های خوبی برای هواداران پرسپولیس رقم زده است و حق دارد تمام دستمزد خود را دریافت کند و اینکه چرا از برانکو ایراد می‌گیرند را متوجه نمی‌شوم.

وی در پایان در خصوص تعطیلی لیگ هم گفت: به نظر من، چون شرایط همه تیم‌ها با یکدیگر برابر است بعید می‌دانم تیمی از این تعطیلات متضرر شود، چون همه به صورت یکسان بازی‌هایشان لغو شده و باید تمرینات خود را ادامه دهند تا بازی‌ها دوباره آغاز شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره استعفای انصاری‌فرد هم اظهارداشت: تا فوتبال ما به بخش خصوصی وارد نشود و درآمدزایی نداشته باشد، وضعیت همین‌گونه باقی خواهد ماند. مسئولان فوتبال بیایند یک کشور آسیایی را الگوی خود قرار دهند و طبق همان روال پیش روند. شما ببینید که چقدر تغییر در فوتبال ایجاد می‌شود. مگر می‌شود حق پخش تلویزیونی دست باشگاه نباشد یا تبلیغات دور زمین برای باشگاه نباشد و باقی موارد برای درآمدزایی؟ قطعا تا زمانی که فوتبال ما اینگونه اداره شود شاهد تغییر مدیرعامل‌ها در تیم‌ها خواهیم بود و درجا خواهیم زد.

آشوبی تصریح کرد: این اصلا خبر خوبی برای هواداران باشگاه پرسپولیس نبود، انصاری‌فرد جز بهترین مدیران فوتبالی کشور ما بود، نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است که استعفا داده‌اند اما وقتی می‌بینیم عمر مدیرعاملی قهرمان کشور زیر یک سال است باید تاسف بخوریم که چرا این اتفاقات در فوتبال ما می‌افتد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gqlox

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فاش شد؛ انصاری فرد از اسپانسر پول گرفته بود !