تاریخ انتشار: 1398/12/21 18:50
کد خبر: 67977

پرونده جدید باشگاه تراکتورسازی در فیفا به جریان افتاد!

باشگاه تراکتور تبریز پس از محکومیت در سه پرونده متوالی (کنستانت، استوکس و اروین) قصد دارد این بار از کوین فورچونه بازیکن پیشین این تیم در فیفا شکایت کند.
پرونده جدید باشگاه تراکتورسازی در فیفا به جریان افتاد!

کوین فورچونه، مهاجم اهل کشور مارتینیک تیم فوتبال تراکتور که در ابتدای فصل با قراردادی دو ساله و با عنوان «گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر» به جمع سرخپوشان تبریزی پیوست، در میانه راه و پس از عملکردی ضعیف در تعطیلات سال نوی میلادی برای مرخصی چند روزه از کشورمان خارج شد و دیگر حاضر به بازگشت به ایران نشد. پس از این اتفاق نیز کادرفنی تیم تراکتور در نیم‌فصل نام این بازیکن را از لیست سرخپوشان کنار گذاشت.

باشگاه تراکتور که قراردادی دو ساله با فورچونه دارد، پس از خروج این بازیکن از ایران در سه مرحله اقدام به تهیه بلیت برای بازگشت او به کشورمان می‌کند، اما این بازیکن مارتینیکی هر بار به دلایل مختلف از بازگشت به تمرینات سر باز می‌زند تا اینکه اکنون باشگاه تراکتور با تهیه مستنداتی قصد دارد علیه فورچونه در بخش حل اختلاف فیفا طرح دعوی کند.

مصطفی کاراندیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم درباره این موضوع اظهار داشت: ما هنوز در مورد فورچونه طرح دعوی در فیفا انجام نداده‌ایم،‌ اما اخطارهای لازم به این بازیکن داده شده و مدارک و مستندات هم آماده است تا در صورتی که باشگاه موافقت کند، طرح دعوی صورت بگیرد.

وی افزود: ما سه بار برای فورچونه بلیت تهیه کردیم و تمام مبالغ قراردادش نیز طبق قرارداد و به موقع پرداخت شده است. من سعی کردم تمام موازین قانونی فیفا را در باشگاه درست رعایت کنم، اما فورچونه دو روز پیش از تعطیلات سال نوی میلادی از کشور خارج شده و بعد هم به ایران بازنگشته است. این بازیکن سپس بهانه‌های مختلفی از جمله مصدمیت آورد که وقتی گواهی پزشکی او را استعلام گرفتیم، متوجه شدیم گواهی برای پزشک اورژانس است و اصلاً گواهی برای پزشک متخصص نبود. ما برای فورچونه نامه زدیم که باید به تمرینات بازگردد و همان‌طور که گفتم حتی سه بار هم بلیت گرفتیم، ولی بازنگشت و حالا پرونده آماده ارسال و شکایت در فیفاست که قاعدتاً این اتفاق هم رخ خواهد داد.

«آیا امکان دارد فورچونه نیز متعاقباً از باشگاه تراکتور شکایت کند؟»، معاون حقوقی باشگاه تراکتور در واکنش به طرح این سؤال گفت: بله، ممکن است فورچونه هم به زعم خود بگوید باید پول من را بدهید، اما طبق قرارداد اگر بازیکنی مصدوم باشد باید پزشک تیم تشخیص دهد، نه اینکه یک بازیکن به تشخیص خود بگوید مصدوم است و یک گواهی هم ضمیمه نامه کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2amb6l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



رکورد جالبی که تراکتوری ها از خود به جای گذاشتند