تاریخ انتشار: 1398/12/21 20:21
کد خبر: 67962

ناراحتی بازیکنان پرسپولیس / وعده هایی که عملی نمی شوند!

بازیکنان خارجی تیم فوتبال پرسپولیس از شرایط مالی که در باشگاه برای آنها به وجود آمده است، ناراحت هستند زیرا مدیرعامل سابق باشگاه بدون تحقق وعده‌ای که به بازیکنان خارجی خود داده بود، پرسپولیس را ترک کرد.
ناراحتی بازیکنان پرسپولیس / وعده هایی که عملی نمی شوند!

بدنبال صدور آراء فیفا در خصوص پرونده‌های مفتوح باشگاه پرسپولیس در این نهادد جهانی، سرخپوشان با بدهی‌های زیادیمواجه شده‌اند و باید در مدت زمانی کم مبلغی بیش از ۲ میلیون دلار بابت بدهی مربیان و بازیکنان سابق خود پرداخت کند. همین موضوع باشگاه را با چالش جدی مواجه کرده است.

در این شرایط استعفای محمدحسن انصاری‌فرد از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس نیز موجب افزایش وخامت شرایط شده است اما این تمام ماجرا نیست زیرا بازیکنان باشگاه نیز از شرایط مالی موجود ناراحت هستند؛ در واقع مدیریت سابق به آنان وعده داده بود که تا عید نوروز میزان دریافتی آنها را به بیش از ۶۰ درصد برساند.

بازیکنان خارجی تیم هم شرایط مالی خوبی ندارند. انصاری‌فرد در صحبتی که حدود ۱۵ روز پیش با خارجی‌ها داشت، به آنها وعده داد که طی دو هفته آینده میزان دریافتی آنها را به ۳۰ درصد نزدیک کند اما این وعده عملی نشد.

بوژیدار رادوشوویچ که قدیمی‌ترین بازیکن خارجی پرسپولیس محسوب می‌شود و به تازگی قراردادش را به مدت سه فصل دیگر تمدید کرده، برای این فصل حدود ۲۵ درصد دریافتی داشته است. بشار رسن هم دریافتی چندانی برای امسال نداشته است و باشگاه به تازگی طلب فصل گذشته او را تسویه کرده است.

گلر کروات سرخپوشان امروز در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به شرایط مالی‌اش در پرسپولیس با طعنه گفته بود: طبق قول‌هایی که شنیدیم، ‌ قرار بود در این چند روز درصد کمی از قراردادمان را دریافت کنیم که این اتفاق رخ نداد. ما باید خوشحال باشیم که بازیکنی که برای ۵ روز به پرسپولیس آمد، پولش را گرفت و رفت اما ما بعد از ۴ سال هنوز دریافتی چندانی نداشته‌ایم؛ برای احترامی که به ما می‌گذارند باید خوشحال باشیم.

کریسیتین اوساگونا هم تنها پانزده هزار دلار از قراردادش را دریافت کرده است.

این در حالی است که آنتونی استوکس که بعد از گذشت کمتر از ۲ ماه، دیگر حاضر به بازگشت به ایران نشد، در هنگام عقد قرارداد ۱۵۰ هزار دلار دریافت کرد. همین موضوع و عدم تحقق وعده‌های مدیرعامل سابق باعث ناراحتی بازیکنان شده است.

 بشار رسن با توجه به تعطیلی لیگ به کشور بازگشته اما اوساگونا و رادوشوویچ همچنان در ایران و در خانه‌های خود ماندند. موضوع دیگری که موجب ناراحتی آنها شده این است که هنوز معلوم نیست که مسابقات در زمان مقرر برگزار شود یا خیر، اما باشگاه هیچ اقدامی برای تهیه بلیت در زمان تعطیلی برای رادوشوویچ و اوساگونا نکرده بود.

با این حال این بازیکنان امیدوار هستند که مدیریت جدید بخشی از مشکلات آنان را برطرف کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nq5mo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور اجباری افشین پیروانی در پرسپولیس / انصاری فرد قسم داده است!