تاریخ انتشار: 1398/12/21 20:32
کد خبر: 67961

درخواست آذری از سازمان لیگ

با توجه به تعطیلی مسابقات فوتبال باشگاهی در ایران تا پایان فروردین ماه حالا یک چالش تازه ای برای تیم های باشگاهی و بازیکنان به وجود آمده است.
درخواست آذری از سازمان لیگ

سعید آذری در همین رابطه نامه ای را به سازمان لیگ ارسال کرده و در آن خواهان روشن شدن وضعیت زمان قرارداد بازیکنان شده است.

با توجه به تعطیلی رقابت های لیگ برتر دست کم تا پایان فروردین ماه ، حالا یک مشکل تازه برای باشگاه ها و بازیکنان می تواند به وجود بیاید چرا که لیگ با وجود این تعطیلی به طور حتم دیرتر از موعد مقرر تمام خواهد شد. اما موضوع مهم اینجا است که این می تواند به این معنا باشد که بازیکنان و کادرفنی تیم ها باید زمان بیشتری را نسبت به آنچه در قراردادهایشان وجود داشته  برای تیمهایی که در آن هستند بازی کنند.

در همین ارتباط سعید آذری مدیرعامل فولاد خوزستان نامه ای را به سازمان لیگ ارسال کرده و از آن ها خواسته است که در مورد زمان پایان قرارداد بازیکنان لیگ برتری با باشگاه هایشان اظهارنظری رسمی کند.

با توجه به اینکه لیگ دیرتر به پایان می رسد احتمال دارد که فدراسیون و سازمان لیگ پایان این فصل فوتبالی را به عنوان پایان دوران قرارداد بازیکنان و کادرفنی مد نظر قرار بدهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mowkb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سلطانی فر:شرایطی را بوجود آوریم که مردم با ماندن در خانه های خودشان ورزش کنند