تاریخ انتشار: 1398/12/22 16:08
کد خبر: 67889

تغییرات مداوم بزرگترین اشتباه تراکتورسازی

تراکتور در یکی، دو فصل اخیر برای قهرمانی در لیگ برتر برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری کرد، اما فصل گذشته نه تنها قهرمان لیگ برتر نشد بلکه شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را هم از دست داد.
تغییرات مداوم بزرگترین اشتباه تراکتورسازی

این فصل هم بعد از شکست برابر پارس جنوبی جم کمی از جام دور شد. هر چند روی کاغذ و با توجه به هفته‌های باقی‌مانده به پایان بازی‌ها شانس قهرمانی دارد. بعد از این شکست در فضای مجازی این‌طور عنوان شد که تیم دنبال تغییر در کادر فنی است. باشگاه این خبر را رد کرده و البته در فضای مجازی این‌طور شایعه شده که زنوزی دنبال انتخاب مسعود شجاعی به عنوان سرمربی آتی تراکتور است.

تراکتور ۱۰ امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و در چنین شرایطی طبیعی است شانس قهرمانی اش در این فصل از بازی‌ها کمتر از پرسپولیس باشد، اما به طور حتم کسب عنوان نایب‌قهرمانی در لیگ برتر هم ارزشمند خواهد بود و این به شرطی است که تیم در ادامه مسیر مرتکب اشتباه نشود. این برهه از زمان وقت تغییر سرمربی نیست. بهترین مربی‌ای که بیرون مانده اگر به کادر فنی تیم اضافه شود به طور حتم برای شناخت تیم نیاز به زمان خواهد داشت و گذشت زمان ممکن است منجر به از دست دادن امتیاز شود.

تراکتور در یکی، دو فصل اخیر بیشتر از اینکه از کادر فنی اش ضربه بخورد از تغییر پی در پی مربی ضربه خورده و این شاید به خاطر فشاری است که روی کادر فنی برای نتیجه گیری وجود دارد. از سویی در یکی، دو فصل اخیر هیچ گاه تیم را سرمربی نبسته و این باشگاه بوده که بازیکن جذب کرده و همواره در جذب بازیکن اسم‌ها در اولویت بوده‌اند. اتفاقات سال‌های اخیر، اما درس خوبی برای تراکتور شد، اشتباهاتی که اگر از آن درس گرفته شود، می‌تواند آینده خوبی را برای تیم رقم بزند. در این مقطع قهرمان شدن کمی برای تراکتور سخت شده، اما ناممکن نشده. از سویی تیم شانس نایب‌قهرمانی دارد. شانس کسب حضور در لیگ قهرمانان آسیا. این موقعیت‌ها نباید از دست برود. تیم فصل گذشته بعد از اینکه شانس قهرمانی را از دست داد دیگر موقعیت‌ها را هم از دست داد و این به خاطر تکرار اشتباهات بوده است. گام اول تراکتور برای عدم تکرار اشتباهات گذشته برخورد قاطع با این شایعات است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q78mj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شاهین و دو تیم دیگر در اندیشه فرار از قعر جدول