تاریخ انتشار: 1398/12/23 17:42
کد خبر: 67796

تشکرسرمربی پرسپولیس از علی کریمی

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس از شوک رفتن انصاری فرد تا تشکر از علی کریمی صحبت کرد.
تشکرسرمربی پرسپولیس از علی کریمی

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که تغییرات مدیریتی و رفتن آقای انصاری‌فرد چقدر در کار تیم تاثیرگذار است، گفت: ما در چند وقت اخیر با مشکلات زیادی روبرو بودیم. از مسائل مالی گرفته تا بحث کرونا و حاشیه‌هایی که برای تیم به وجود آوردند و به پرسپولیس تهمت زدند که این بحث تغییرات مدیریتی هم پیش آمد و یک مشکل دیگر به مشکلاتمان اضافه شد. استعفای آقای انصاری‌فرد برای خود من شوک آور بود. با خودشان که حرف زدم گفتند فضا را برای ادامه کار مناسب ندیده و تصمیم گرفته استعفا دهد.

 وی افزود: با این حال در صحبتی که داشتیم خیلی به من اصرار کرد که با قدرت به کار ادامه دهیم و برای تیم آرزوی موفقیت کرد. جا دارد اینجا از تلاش‌ها و کمک‌هایی که به تیم کردند تشکر کنم. باشگاه مشکلات مالی زیادی داشت اما او توانست پرداختی به تیم را به 50 درصد برساند. دوست داشتیم همانطور که کار را با انصاری‌فرد شروع کردیم با او هم تمام کنیم ولی به هر حال اینگونه نشد. الان تیم مدیریتی جدیدی آمده‌اند که برایشان آرزوی موفقیت دارم.

گل محمدی در ادامه گفت: چیزی که مثل همیشه مهم و در اولویت بوده پرسپولیس است. باید تلاش کنیم که اختلافی بین هواداران به وجود نیاید. ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم که این تیم مثل همیشه سربلند باشد. جا دارد از علی کریمی عزیز هم تشکر کنم که در این رابطه صحبت کرد و امیدوارم با انسجام و همدلی بیشتر بتوانیم به راهمان ادامه دهیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45dy9m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مقایسه کارنامه یحیی گل محمدی و کالدرون در پرسپولیس