تاریخ انتشار: 1398/12/24 10:09
کد خبر: 67723

فنونی زاده: این روزها کار کردن در تیم های استقلال و پرسپولیس بسیار اعصاب خرد کن شده است!

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: دلیل اصلی استعفای مدیران سرخابی مشکلات مالی است که سال هاست با آن دست به گریبان هستند.
فنونی زاده: این روزها کار کردن در تیم های استقلال و پرسپولیس بسیار اعصاب خرد کن شده است!

مهدی فنونی زاده در گفت و گو با خبرنگار ، در مورد وضعیت استقلال تاکید کرد: تغییرات مدیریتی و کادر فنی باعث شد استقلال امسال فراز و نشیب زیادی داشته باشد، استراماچونی اگرچه در ابتدای فصل خوب نبود اما در ادامه راه استقلال را بعد از سال ها به صدر جدول رساند اما مشکلات ریشه ای در این باشگاه باعث شد تا او این تیم را نیمه کاره رها کرده و فرهاد مجیدی سکان هدایت استقلال را به عهده بگیرد.

وی ادامه داد: اگرچه او در شرایطی سخت که تعدادی از بازیکنان دچار مصدومیت بودند تیم را تحویل گرفت اما به جز شکستی که در آخرین بازی لیگ به دست آورد در بقیه بازی ها نمایش قابل قبولی داشت و امیدوارم او که خود از جنس استقلال است بتواند در صورت شروع دوباره لیگ تا پایان فصل مشکلات را تحمل کرده و دوام بیاورد زیرا این روزها کار کردن در تیم های استقلال و پرسپولیس بسیار خسته کننده و اعصاب خرد کن شده است.

وی در مورد تغییر و تحولاتی که در روزهای گذشته در استقلال و پرسپولیس در سطح مدیریتی پیش آمده است، گفت: این دو تیم چون وابسته به وزارت ورزش هستند مدیران آنها خیلی زود جابجا می شوند البته دلیل اصلی جابجایی این مدیریت مشکلات مالی است. چند روز گذشته فتح الله زاده بعد از مدت ها دوباره مدیریت استقلال را بر عهده گرفت، در این چند سال گذشته بارها مدیران این دو تیم جابجا شده اند حالا انصاری فر هم که به تازگی مدیریت پرسپولیس را به عهده گرفته بود از سمت خود استعفا داد. بدهی های کلان به بازیکنان خارجی و مطالبات بازیکنان داخلی و دیگر بدهی هایی که مربوط به افراد شخصی است باعث می شود تا کاسه صبر مدیران لبریز شده و وقتی نمی توانند بدهی ها را پرداخت کنند تنها راه دور شدن از این اتفاقات استعفا دادن است. ای کاش بعد از سال ها که گفته می شود این دو تیم باید خصوصی اداره شوند این اتفاق تحقق پیدا می کرد تا شاید این دو تیم می توانستند روزهای خوبی را در پیش داشته باشند.

فنونی زاده در پایان خاطرنشان کرد: با شرایطی که کشور ما دارد و تیم ها اجازه تمرین ندارند، باید لیگ امسال تعطیل شود همانطور که مسئولان پزشکی کشور می گویند شاید تا خرداد ماه هم این بیماری مهلک در کشور ما ماندگار شود بنابراین برای اینکه جان بازیکنان در امان باشد نباید به هیچ تیمی اجازه تمرین داد زیرا بسیار خطرناک است بنابراین باید لیگ امسال نیمه کاره به پایان برسد تا هیچ کس دچار این بیماری مهلک نشود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zole6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرخابی ها به دنبال راهکاری برای زمان خریدن از فیفا