تاریخ انتشار: 1398/12/24 12:05
کد خبر: 67710

شاگردان فکری همچنان تمرین می کنند

با وجود شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بازی های لیگ برتر تا پایان فروردین ماه نساجی هم چنان زیر نظر محمود فکری در تهران تمرینات خود را دنبال می کند.
شاگردان فکری همچنان تمرین می کنند

البته تمرینات تیم نساجی در سایه ی رعایت موارد بهداشتی برگزار می شود. پیش از هر جلسه تمرین کلیه ی مسیر تردد بازیکنان ضد عفونی می شود تا خطری بازیکنان را تهدید نکند.  محمود فکری با وجود تعطیلی بازی های لیگ برتر مخالف در نظر گرفتن تعطیلی بلند مدت برای شاگردانش است به این خاطر که معتقد است این ایده شاگردانش را از شرایط تمرین و مسابقه دور خواهد کرد. به هر صورت قرار است بازی های لیگ برتر از اردیبهشت ماه دنبال شود و تیمی که در ماه های اسفند و فروردین ماه تعطیلات بلند مدت برای بازیکنانش در نظر بگیرد از شرایط تمرین و بازی دور خواهد شد و در اردیبهشت ماه برای برگزاری بازی های رسمی از نظر بدنی دچار مشکل خواهد شد.

گفته می شود نساجی تا 27 اسفند تمرینات خود را در تهران دنبال خواهد کرد و بعد از آن تمرینات این تیم به بهانه سال جدید چند روز تعطیل خواهد شد.

نساجی در اولین بازی با محمود فکری موفق شد تیم ماشین سازی را در تبریز با سه گل شکست دهد. این تیم در بازی بعدی خود میهمان تراکتور است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jxqnp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فکری: امیدوارم تصمیم من و رفتار قشنگ صمد مرفاوی اتفاق مثبتی روی فوتبال ایران بگذارد!

جداشده های تاثیرگذار در نساجی
اختصاصی/ فکری، رمضانی، تاییدی و نعمتی می مانند نساجی سوم می شد