تاریخ انتشار: 1398/12/24 16:10
کد خبر: 67694

بدهکاری‌های استقلال سنگین و کمرشکن است/ مدیران گذشته استقلال باید پاسخگو باشند

پیشکسوت آبی پوشان گفت: وقتی با این حجم از بدهکاری در استقلال مواجه می‌شوم از خودم می‌پرسم این پولها چطور هزینه شده که قهرمانی برای این تیم نداشته است؟
 بدهکاری‌های استقلال سنگین و کمرشکن است/ مدیران گذشته استقلال باید پاسخگو باشند

رضا رجبی اظهار داشت: بدهکاری‌های استقلال سنگین و کمرشکن است و یک نفر نمی‌تواند آن را جمع کند. به خصوص که بخش اعظمی از این بدهی‌ها به مربیان و بازیکنان خارجی است و باید تا ریال آخر آن پرداخت شود.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: با دیدن این حجم از بدهی از خودم می‌پرسم چطور در این باشگاه مدیریت صورت می‌گرفت که پول خرج می‌شد اما نتیجه‌ای در بر نداشت. در همه این سالها به جز یک قهرمانی حذفی، هیچ جام دیگری برای ما به دست نیامد و حتی دریغ از یک قهرمانی لیگ برتر.

وی افزود: مدیران گذشته استقلال باید پاسخگو باشند که چطور اینطور بی‌گدار به آب زده‌اند که حالا باشگاه باید در باتلاقی از بدهکاری‌ها فرو رود. باتلاقی که هرچه در آن دست و پا زده می شود بیشتر تیم را پایین می کشد.

مدافع آبی پیشین این تیم در دهه شصت اضافه کرد: به صحبتهای قبلی مدیران گذشته که رجوع می‌کنم همواره صحبت‌های امید بخشی بوده. حتی در پاره‌ای مواقع این آقایان پُز درآمدزایی های خود را می‌دادند. حالا نه تنها این درآمدزایی‌ها جوابگو نبوده، بلکه حجم زیادی از بدهی هم روی دست تیم گذاشته است.

رجبی با بیان این نکته که هزینه‌های باشگاه با نتایج آن تناسب ندارد اضافه کرد: تراز باشگاه عجیب است. هزینه فراوان و نتایج در قبال آن به هیچ وجه راضی کننده نیست. همیشه هم بهانه برای عدم نتیجه گیری وجود داشته که به نظر من همه اینها توجیح و بهانه بوده است.

پیشکسوت فوتبال گفت: در سالهای گذشته شاهد این بوده‌ایم که هزینه‌های گزافی خرج بازیکنان کم کیفیت خارجی در این تیم شده که بدون کمترین کارایی و با بیشترین پول آمده و رفته‌اند. در صورتی که اگر یک چندم پولی که هزینه این بازیکنان شد در تیم‌های پایه و آکادمی استقلال هزینه می‌شد ده‌ها بازیکن خوب و با کیفیت از آن استخراج می‌شد که با هزینه‌هایی بسیار اندک برای این تیم هنرنمایی می کردند.

وی در ادامه اضافه کرد: استقلال باشگاهی بوده که همواره در طول تاریخ حیات خود از تیم‌های پایه‌اش ارتزاق کرده و نباید اجازه داد که این زنجیره قطع شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yxk7b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رضاوند: اگر استراماچونی برنگردد شرایط ما سخت‌تر خواهد شد