تاریخ انتشار: 1398/12/24 17:11
کد خبر: 67682

ویروس کرونا به سردار آزمون رسید!

رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال روسیه از تعطیلی این مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.
ویروس کرونا به سردار آزمون رسید!

رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال روسیه و شماری از سران باشگاه‌های این کشور ابراز اطمینان کردند که لیگ فوتبال روسیه به دلیل تهدید ویروس کرونا به حالت تعلیق در خواهد آمد.

سازمان بهداشت جهانی (WHO) روز ۱۱ مارس شیوع بیماری ویروس جدید کوید ۱۹ را اپیدمی اعلام کرد. طبق آمار سازمان بهداشت جهانی، تا تاریخ ۱۳ مارس، بیش از ۱۳۲ هزار مورد ابتلا به این ویروس در ۱۲۳ کشور در سراسر جهان ثبت شده است و تعداد کشته شدگان ناشی از ویروس کرونا از ۵ هزار نفر فراتر رفته است.

سازمان لیگ برتر روسیه با ارسال نامه‌ای به سران باشگاه‌های این کشور آن‌ها را برای حضور در جلسه ۱۷ مارس (۲۷ اسفند) فراخوانده است.
این نشست از ۲ بخش تشکیل شده است: از ساعت ۱۲ تا ۱۴ انتخابات رئیس سازمان لیگ، و ساعت ۱۶ تا ۱۸ بحث و تصمیم‌گیری درمورد تعطیلی مسابقات و برای چه مدت.

بعد از اولین بخش جلسه، سرگئی پریادکین رئیس سازمان لیگ برتر روسیه در کنفرانس ویدئویی یوفا شرکت خواهد کرد.

رئیس سازمان لیگ برتر روسیه گفت: "من فکر می‌کنم به احتمال ۹۰ درصد لیگ تعطیل می‌شود. اگر یورو ۲۰۲۰ به تعویق بیفتد، می‌توان بازی‌های لیگ برتر را در تابستان برگزار کرد. "

همچنین تعداد دیگری از سران باشگاه‌های لیگ که نخواستند نام خود را اعلام کنند ابراز اطمینان کردند که بازی‌های لیگ برتر لغو خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jxqre

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 واکنش جالب هواداران روبین کازان در حمایت از سردار آزمون
بهترین گلزن لیگ برتر روسیه کمتر از سردارگل می‌زند