تاریخ انتشار: 1398/12/25 13:54
مهرداد کریمیان مربی شاهین بوشهر:
کد خبر: 67594

ادامه لیگ با این شرایط امکانپذیر نیست/در صورت ادامه لیگ توانایی موندن در جدول رو داریم

مرب شاهین بوشهر در گفت وگو با خبرنگار ما گفت:ادامه لیگ با این شرایط امکانپذیر نیست ولی در صورت ادامه لیگ توانایی موندن در جدول رو داریم.
ادامه لیگ با این شرایط امکانپذیر نیست/در صورت ادامه لیگ توانایی موندن در جدول رو داریم

تیم شاهین شهرداری بوشهر در هفته های اخیر نتایج قابل قبولی کسب کرده و رفته رفته در حال جدا کردن خود از ته جدول میباشد.برای اطلاع از آخرین وضعیت این تیم گفت و گویی با مهرداد کریمیان مربی شاهین انجام داده ایم.

کریمیان در رابطه با تعطیلی لیگ برتر به علت شیوع ویروس کرونا گفت:باید حفظ سلامت همه ارکان ورزش مخصوصا فوتبال در اولویت فکری همه باشد.مساله  کرونا بسیار جدی هست و فکر میکنم بهتر بود حتی لیگ زودتر تعطیل میشد و تیمی هم تمرین نمی کرد. شرایط برای برخورد حرفه ای از نظر پزشکی با این ویروس فراهم نبود و لازم بود همون اول برای حفظ سلامتی همه عوامل درگیر،تمرینات تیم ها هم تعطیل می شد.

کریمیان که سابقه سالها بازی در لیگ برتر رو هم دارد در رابطه با شرایط برگزاری و ادامه لیگ گفت: به نظرم با این وضعیت حاد ادامه لیگ امکان پذیر نیست و بهتره لیگ امسال به دلیل حفظ سلامت همه تعطیل بشود.اولویت همه ما حفظ سلامتی جامعه باید باشد و این تعطیلی ها به ضرر همه تیم هاست.همین الان برای برگشتن به شرایط عادی نیاز به یک ماه تمرین و برنامه ریزی مداوم داریم که فکر کنم در شرایط فعلی امکان پذیر و منطقی نیست.

وی در رابطه با شرایط مالی و فنی تیم شاهین گفت:با توجه به بودجه ای که تصویب شده و مبلغ قراردادها؛ عملکرد شورای شهر و شهرداری خوب بوده؛درسته اوایل فصل مشکلاتی داشتیم اما نیم فصل باشگاه عملکرد خوبی داشت و بازیکنان خوبی رو جذب کردیم.با توجه به عملکرد تیم در هفته های اخیر چند تا برد خوب داشتیم و نتیجه هایی در خورشان تیم شاهین کسب کردیم و حتی با این روند رو به رشدی که در پیش گرفته بودیم می توانستیم تا نیمه های جدول تیم را بالا بکشیم اما متاسفانه لیگ تعطیل شد.

کریمیان در رابطه با شرایط جدولی تیم شاهین هم گفت:حتی در صورت ادامه لیگ ما می توانیم در جدول بمانیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yxkvm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احتمال افزایش مدت تعلیق سری A قوت گرفت