تاریخ انتشار: 1398/12/25 19:53
کد خبر: 67550

دامنه اعتراضات بازیکنان استقلال گسترده تر از گذشته

دامنه اعتراض بازیکنان استقلال نسبت به عملکرد باشگاه کم‌کم وسیع‌تر می‌شود و به نظر می‌رسد اگر طی روز‌های باقی مانده تا پایان سال قسمتی از مطالبات آن‌ها پرداخت نشود، شاهد تقابل جدی آبی‌پوشان با مدیران باشگاه خودشان خواهیم بود.
دامنه اعتراضات بازیکنان استقلال گسترده تر از گذشته

کاملاً بدیهی است که در چنین شرایطی بد مالی درست یا غلط، علی فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه مخاطب بازیکنان قرار بگیرد و اتفاقاً این اتفاق در حال رخ دادن است. استقلالی‌ها از اواسط هفته گذشته تماس‌های خودشان با سرمربی، سرپرست و حتی مدیرعامل باشگاه را آغاز کرده‌اند. در این میان مدیر برنامه‌های برخی از آن‌ها نیز پیگیر ماجرا شده است.

می‌دانستی چه خبر است
یکی از مواردی که باعث ناراحتی بازیکنان از فتح‌الله  زاده شده، تغییر موضع او (البته به زعم بازیکنان) طی یک ماه اخیر است. استقلالی‌ها مدعی‌اند فتح‌ا... زاده تا وقتی که عضو هیئت مدیره بود مرتب تأکید می‌کرد که دلش می‌خواهد کار اجرایی کند و به همین خاطر اگر قرار است او را مدیرعامل نکنند، بهتر است از هیئت مدیره کنار برود، اما حالا که مهم‌ترین سمت اجرایی باشگاه را در اختیارش گذاشته‌اند، طور دیگری حرف می‌زند و مرتب می‌گوید پول نداریم. استقلالی‌ها در جمع‌های دوستانه خودشان همین مسئله را سوژه کرده‌اند و می‌گویند‌: فتح‌الله زاده هرجا که صحبت می‌کند، فقط یک جمله را یاد گرفته و می‌گوید پول نداریم؛ خب اگر پول ندارید، خود شما برای چه حاضر شدی سمت مدیرعاملی را به رغم همه مشکلاتی که از آن خبر داشتی بر عهده بگیری؟ مگر نمی‌دانستی در استقلال چه خبر است؟ مگر نمی‌دانستی این باشگاه چند میلیارد بدهی دارد؟ اتفاقاً خیلی خوب می‌دانستی و کاملاً به شرایط باشگاه اشراف داشتی، اما به خاطر اینکه دوست داشتی مدیر‌عامل شوی همه این شرایط را پذیرفتی و حالا باید خودت هم جواب بدهی!

چرا مدیر شدی؟
یکی دیگر از سوژه‌هایی که بازیکنان استقلال در جمع خودشان مطرح می‌کنند، اختلاف نظر فتح‌الله‌زاده با عبدالرضا موسوی، عضو سابق هیئت مدیره باشگاه است؛ اختلافی که کار را به جنجال رسانه‌ای کشاند و در نهایت باعث شد موسوی از جمع مدیران ارشد باشگاه کنار برود. استقلالی‌ها با اشاره به هزینه‌های صورت گرفته در دوران موسوی می‌گویند‌: به ما می‌گفتند موسوی حتی یک ریال از جیب خودش هزینه نمی‌کند و تمام پول‌هایی که خرج کرده را برای باشگاه فاکتور می‌کند؛ خب بکند! مهم این بود که وقتی می‌خواستیم عازم سفر شویم برایمان هواپیما جور می‌کرد و پس از پیروزی‌های آسیایی پاداش می‌داد. به هر حال از هر طریقی که بود، برای بازیکنان هزینه می‌کرد ولی حالا مدیرعامل باشگاه در آستانه سال جدید می‌گوید پول نداریم. خب اگر شما نمی‌توانی پول جور کنی برای چه مدیرعامل استقلال شدی؟


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/275ygv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خاطره جالب ستاره پیشین استقلال از پنالتی جنجالی