تاریخ انتشار: 1398/12/26 18:24
کد خبر: 67457

استقلال همچنان صدرنشین تیم‌های ایرانی است

تیم فوتبال استقلال تهران در جدیدترین رده بندی باشگاه‌های جهان، همچنان عنوان نخست را در بین تیم‌های ایرانی حفظ کرده است.
استقلال همچنان صدرنشین تیم‌های ایرانی است

بر اساس جدید ترین رده بندی باشگاه‌های فوتبال جهان که امروز (۲۶ اسفند) از سوی سایت «clubworldranking» اعلام شد، تیم فوتبال استقلال تهران با ۲ پله سقوط نسبت به رده بندی قبلی و با ۴۰۹۰ امتیاز در رتبه ۱۴۵ جهان قرار گرفت، اما همچنان در صدر تیم‌های فوتبال کشورمان ایستاده است.

پرسپولیس تهران با ۴۰۵۳ امتیاز و با ۹ پله صعود نسبت به رده بندی پیشین خود در جایگاه ۱۵۰ جهان و رتبه دوم ایران قرار گرفت.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان هم با ۳۰۳۹ امتیاز و با ۲ پله صعود نسبت به رده بندی پیشین، در رده ۲۳۷ جهان و سوم ایران جای گرفت. تیم‌های شهرخودرو (۲۵۰ جهان، ۲ پله صعود)، ذوب آهن (۲۶۱ جهان، ۴۲ پله سقوط)، صنعت نفت (۳۱۴ جهان، ۶ پله صعود) و تراکتور (۳۳۹ جهان، ۵ پله سقوط) هم به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا هفتم فوتبال کشورمان قرار گرفتند.

در سطح جهانیT جایگاه تیم اول تغییری نداشته و لیورپول با ۱۵۸۴۶ امتیاز همچنان صدرنشین رده بندی باشگاهی جهان است و پس از این تیم، فلامینگو برزیل با ۱۳۴۸۶ امتیاز با یک پله صعود بارسلونا را کنار زد و در رتبه دوم جای گرفت. تیم بارسلونا نیز با ۱۳۴۰۲ امتیاز به رده سوم سقوط کرده است.

تیم‌های ریورپلاته، بایرن مونیخ و پالمیراس برزیل هم در رتبه‌های چهارم تا ششم جهان جهان جای دارند. از نکات قابل توجه این رده بندی سقوط سه پله‌ای منچسترسیتی و قرار گرفتن این تیم در رتبه هشتم، پایین‌تر از الهلال عربستان رده هفتمی است. گرمیو برزیل و بوکاجونیورز آرژانتین هم تیم‌های نهم و دهم جدول جهانی هستند. سقوط یوونتوس به رتبه پانزدهم از دیگر شگفتی‌های این رده بندی است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gqnk5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلالی هستم و این موضوع را همه می دانند