تاریخ انتشار: 1398/12/26 18:27
کد خبر: 67456

اگر جام می‌خواهند، آدرس مغازه دایی را بدهم

رضا شاهرودی می گوید قطعا جان انسان ها مهم تر از جام است و اگر تعطیلی لیگ به این موضوع کمک می کند، این کار باید انجام شود.
اگر جام می‌خواهند، آدرس مغازه دایی را بدهم

رضا شاهرودی بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی در گفتگویی در مورد تغییرات ایجاد شده در باشگاه پرسپولیس گفت: اول جا دارد از آقای انصاری فرد که در روزهای ابتدایی حضور من در پرسپولیس حضور داشت و من شماره 16 را از او اجازه گرفتم و از آن زمان این شماره من در پرسپولیس و تیم ملی شد، تشکر می کنم.

بعد از سال ها مدیری از جنس فوتبال آمده بود

او ادامه داد: بعد از سال ها مدیرعاملی از جنس فوتبال آمده بود و من نمی دانم چه اتفاقاتی افتاد که او را تغییر دادند. ای کاش می‌ماند و قهرمانی چهارمی را می‌آورد. بعد از تعطیلات احتمال دارد خودش به یک برنامه تلویزیونی بیاید و توضیح دهد.

اقتدار پرسپولیس باعث حسادت شده است

شاهرودی با اشاره به حرف هایی که علیه پرسپولیس زده می شود، بیان کرد: چیزی که مهم است پرسپولیس است که با اقتدار در صدر جدول قرار دارد. و دیدید که چقدر حسادت ها بیشتر شده است و به نظرم اگر لیگ هم تعطیل نمی شد، اختلاف ها بیشتر از این ها می شد. این تیم باید راهش را ادامه دهد تا امسال هم قهرمانی چهارم را به امید خدا به دست بیاورد.

جان انسان ها از جام مهم تر است

از شاهرودی در مورد تعطیلی مسابقات لیگ پرسیدیم که او ضمن موافقت با این موضوع افزود: بالاخره می بینید که چقدر از انسان های دنیا و هموطنان عزیزمان در حال از دست دادن جان هایشان هستند و هر چقدر هم اخبار را دنبال می کنیم، متاسفانه شمارشان بیشتر می شود. امیدوارم خدا نگاهی به همه مردم جهان داشته باشد و داوری این بیماری زودتر ساخته شود. به هر حال جان انسان ها حتما از جام مهم تر است.

اگر جام می خواهند، آدرس مغازه دایی را به آنها بدهم!

شاهرودی در واکنش به شایعه‌ی مهندسی نتایج لیگ به نفع پرسپولیس تاکید کرد و گفت: نه من صد درصد رد می کنم. خیلی از بازیکنان فهیم تیم های دیگر هم این موضوع را رد کرده اند. یک سری افراد به خاطر حسادت این حرف ها را می زنند. دوستان اگر جام می خواهند من آدرس مغازه علی دایی در میدان منیریه را به آنها می دهم و به علی دایی هم می گویم که تخفیف ویژه ای به آنها بدهد. پرسپولیس تیم بزرگی است و در سه سال گذشته با اقتدار و نمایش های فنی برتر نسبت به رقبایش توانسته سه بار قهرمان شود. امسال هم تیم خوبی داریم و به نظرم اگر لیگ ادامه پیدا می کرد، می توانستیم حتی اختلاف را بیشتر از 10 امتیاز کنیم.

چرا کمیته انضباطی از این افراد مدارک نمی خواهد

شاهرودی با انتقاد شدید از افرادی که این حرف ها را می زنند، ادامه داد: دیشب برنامه آقای ضیا را دیدم. آقای پیروانی خیلی خوب پاسخ حرف هایی که زده شده را دادند و سه کلمه قشنگ استفاده کردند؛ تاریخ، تمدن و افتخار. بهتر است دوستان اگر حرفی هم دارند، در زمین فوتبال بزنند. مگر پرسپولیس در بازی های رفت به تراکتور، سپاهان و شهر خودرو نباخت؟ آنجا چرا کسی حرف از مهندسی نتایج نمی زد. حرفم این است که چرا کمیته انضباطی به این ماجراها ورود نمی کند؟! کار آنها همین است که به این مسائل ورود کنند؛ باید ورود کنند و از کسانی که حرف از مهندسی لیگ می زنند، مدارک حرف هایشان را بخواهند. همینطوری که نمی شود حرف زد و رفت.

چرا پرسپولیس وسط جدول بود، کسی حرف از مهندسی نمی زد

شاهرودی با اشاره به سال های ضعف پرسپولیس حرف هایش را از سر گرفت و افزود: چند سال پیش که پرسپولیس وسط جدول بود، چرا کسی این حرف‌ها را نمی زد. ما بازیکنان خوب و تیم مقتدری داریم. ما با اقتدار در زمین حرفمان را می زنیم. اینکه فلان تیم می رود به فلان تیم می بازد به ما چه ربطی دارد.

رسول پناه قطعا فوتبالی نیست

از هافبک مدافع چپ سال های قبل پرسپولیس در رابطه با رسول پناه سرپرست جدید باشگاه پرسیدیم که او در این زمینه اینگونه پاسخ داد: من فقط در فضای مجازی اسم ایشان را شنیده ام؛ اینکه دندانپزشک است. قطعا فوتبالی نبوده و از او احتمالا خواسته اند بیاید و کمک کند. آقای پیروانی بیشتر می تواند در این مورد توضیح بدهد. ما بیرون گود هستیم و نمی توانم اظهار نظر دقیقی در این رابطه داشته باشم. بهترین شخص آقای انصاری فرد است که بیاید و توضیح بدهد.

باید ببینیم چه کسانی اسکوچیچ را انتخاب کردند

آخرین سوال ما در رابطه با اسکوچیچ و حضورش در راس کادر فنی تیم ملی بود که شاهرودی در پاسخ به این سوال اضافه کرد: حالا خیلی ها می گویند اسکوچیچ روزمه خوبی نداشته است. خب به هر کسی بگویند، مربی تیم بزرگسالان شو، قبول می کند. ما باید دنبال این باشیم که چه کسانی این مربی را انتخاب کرده اند. بحث مربی ایرانی بود و با یک پاس بلند به یکباره آقای اسکوچیچ را انتخاب کردند. حالا هم مربی انتخاب شده و بازیکنان قطعا با تمام قوا وارد زمین خواهند شد و بازی خواهند کرد. باز هم می گویم باید ببینیم چه شد که از مربی ایرانی به سمت مربی خارجی رفتیم. این شبهه ایجاد می کند. به هر حال آقای اسکوچیچ چند سالی در فوتبال ما بوده است و از بازیکنان ما شناخت خوبی دارد. ویلموتس این شرایط را نداشت. ما هم با تمام وجود باید به فکر تیم ملی باشیم و حمایت کنیم.

به خاطر تیم ملی باید از اسکوچیچ حمایت کنیم

او در مورد شرایط فنی اسکوچیچ گفت: خب اقای اسکوچیچ هر تیمی بوده، پنجم، ششم شده و قهرمانی نداشته است؛ من با او کار نکردم و زیاد نمی توانم در این مورد صحبت کنم ولی ایشان انتخاب شده و باید به خاطر تیم ملی از او حمایت کامل کنیم.

حرف پایانی؟

آرزو دارم که این کرونای لعنتی از تمام جهان دور شود و بازی های معتبر خارجی و لیگ های خودمان ادامه دار بشوند. پیشاپیش هم تبریک می گویم سال جدید را به هموطنان عزیزم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ealg9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خدا کند بازیکنان پرسپولیس در خواب برد رفت نروند!