تاریخ انتشار: 1398/12/26 18:54
کد خبر: 67452

ستاره تراکتورسازی: پتانسیل کسب حداقل یک جام را داریم

مدافع تیم تراکتور می‌گوید تیمش امسال پتانسیل کسب حداقل یک جام را دارا است و می‌تواند به این مهم برسد.
ستاره تراکتورسازی:  پتانسیل کسب حداقل یک جام را داریم

مهدی تیکدری درباره شرایط تیم تراکتور در تعطیلات بیان کرد: شرایط فنی ما خوب است. بعد از حضور آقای الهامی یک روند مثبت و خوب را در پیش گرفتیم و نتایج مثبتی را به دست آوردیم. خوشبختانه در هردو جام مدعی هستیم. البته یک شکست بدموقع مقابل پارس جنوبی تجربه کردیم که قابل جبران است. فعلا بازی‌ها تعطیل شده و ما نیز به تبع آن تمرینات را تعطیل کردیم و منتظریم ببینیم در آینده چه شرایطی رقم می‌خورد.

وی درباره عملکرد خودش در پست دفاع راست در لیگ نوزدهم تاکید کرد: خب من اول فصل با صلاحدید آقای دنیزلی به پست دفاع راست رفتم. با توجه به اینکه تیم در آن پست بازیکن نداشت من بازی کردم و خداراشکر که جواب اعتماد مربیان را دادم. امیدوارم توانسته باشم هواداران را نیز راضی کنم. بی تردید در هر پستی کادرفنی بخواهد بازی می‌کنم و سعی دارم بهترین عملکردم را ارائه کنم.

مدافع راست تراکتور درباره کسب جام توسط تراکتور در فصل جاری بیان کرد: اولا که باید ببینیم مسابقات ادامه می‌یابد یا خیر. اما فکر می‌کنم پتانسیل کسب حداقل یک جام را داریم. تلاش می‌کنیم که به این مهم برسیم و اگر مسابقات ادامه پیدا کند، فکر می کنم می‌توانیم هواداران را با کسب جام قهرمانی خوشحال کنیم.

تیکدری درباره شیوع کرونا بیان کرد: خوشحالم که مسابقات لیگ تعطیل شده است. به هر حال فوتبالیست‌ها نیز جزئی از جامعه هستند و ممکن است مبتلا شوند. شرایط سختی در کشور حاکم شده که امیدوارم هرچه سریع‌تر از این بحران بگذریم. وضعیت خطرناکی است و برای مردم عزیزم و به خصوص هواداران تراکتور آرزوی سلامتی می‌کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/397zkx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


همین حالا می توانند لیگ را تعطیل کنند و به اتمام برسانند!