تاریخ انتشار: 1398/12/26 20:06
کد خبر: 67440

میلیچ تکلیف خود را مشخص کند / از استقلال می روی یا می مانی؟

امروز دو خبر جالب توجه و تا حدودی عجیب درباره هروویه میلیچ منتشر شده که تا حدودی با هم تناقض داشته و همین امر وضعیت این بازیکن را در هاله ای از ابهام قرار داده است.
میلیچ تکلیف خود را مشخص کند / از استقلال می روی یا می مانی؟

شیوع ویروس کرونا منجر به تعطیلی اغلب لیگ ها در کشورهای مختلف شده که ایران هم از این قاعده مستثنی نیست. تعطیلی بازی ها سبب شد تا برخی از بازیکنان خارجی شاغل در ایران به کشورهای خودشان برگردند. هروویه میلیچ بازیکن کروات استقلال نیز چند روزیست که به کرواسی برگشته اما بازار شایعات و اخبار متفاوت درباره عدم بازگشت بازیکنان خارجی داغ شده است. اخباری مبنی بر برنگشتن هروویه میلیچ به ایران منتشر شده و حتی روزنامه خبر ورزشی نیز از ارسال نامه تهدید آمیز میلیچ به باشگاه استقلال برای پرداخت مطالباتش خبر داده و حتی در آن نامه مذکور، میلیچ باشگاه استقلال را تهدید کرده که اگر مطالبات وی تا دو هفته آینده پرداخت نشود او قراردادش را با استقلال فسخ و به فیفا شکایت خواهد کرد.

در گیر و دار تحلیل این خبر، خبر دیگری در پایگاه خبری ورزش سه منتشر شد که در آن به سکوت میلیچ درباره انتشار خبر فسخ قراردادش با استقلال اشاره شده است. محتوای خبر این پیام را می رساند که میلیچ حاضر به گفت و گو نشده و در واکنش به خبر فسخ قراردادش عنوان کرده که باشگاه بازیکنان را ممنوع المصاحبه کرده و نمی تواند جوابی به خبرنگاران بدهد. وی تنها به این جمله بسنده کرده که اخبار مربوط به عدم بازگشتش به ایران به دلیل کرونا صحت ندارد و او در اولین جلسه تمرینی استقلال شرکت خواهد کرد.

به هر صورت اقدام عجیب باشگاه در جهت ممنوع المصاحبه کردن بازیکنان استقلال، ابهامات زیادی را درباره آخرین وضعیت و شرایط بازیکنان این تیم ایجاد کرده است. باید دید آیا مدیران مربوطه در باشگاه استقلال به این خبر واکنشی نشان خواهند داد یا خیر. در شرایطی که باشگاه پس از استعفای علی فتح الله زاده، سرپرست هم ندارد و هنوز تکلیف کادر مدیریتی این باشگاه روشن نشده و همین امر باعث سردرگمی و نگرانی بازیکنان این تیم علی الخصوص بازیکنان خارجی شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p679r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مربی سابق استقلال بر اثر ویروس کرونا درگذشت