تاریخ انتشار: 1395/07/26 23:14
کد خبر: 255008

از پرسپولیس چه خبر؟/ از رکوردشکنی تا پرداخت بدهی ها

نگاهی کلی به اخبار امروز(26 مهرماه) تیم فوتبال پرسپولیس می اندازیم.
از پرسپولیس چه خبر؟/ از رکوردشکنی تا پرداخت بدهی ها

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، تیم فوتبال پرسپولیس در پایان هفته هشتم موفق شد با اختلاف دو امتیاز از تیم تراکتورسازی به تنهایی رتبه یک جدول لیگ برتر را از آن خود کند. در ادامه نگاهی می اندازیم به اخبار امروز سرخ پوشان. ( برای خواندن کامل خبر روی ** تیترها کلیک کنید).

** پرسپولیس در پایان هفته هشتم رکورد شکنی کرد:

در کنار کسب نتایج خوب پرسپولیس در لیگ، نمی توان از عملکرد دروازه بان و خط دفاعی سرخپوشان به راحتی عبور کرد؛ جایی که علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی و ربیع خواه استحکام خاصی را به فاز تدافعی تیم بخشیده اند. دریافت 2 گل در 8 بازی سبب شده تا سرخپوشان در این زمینه بالاتر از تیم های صدرنشین لیگ های معتبر اروپایی قرار بگیرند.

** نگاهی به آخرین وضعیت پرونده مدافع سرخ پوشان:

آنتونی گولتس مدافع استرالیایی پرسپولیس که امسال به عنوان گرانترین بازیکن به جمع سرخپوشان اضافه شد، پس از ۷ هفته سکونشینی برای مرخصی سه روزه به کشورش رفت و دیگر به ایران باز نگشت. از همین رو باشگاه پرسپولیس از طریق فیفا از این مدافع استرالیایی به خاطر غیبت هایش شکایت کرده است.

** پرداخت 10 هزار دلاری به گابریل:

امروز باشگاه پرسپولیس 10هزار دلار از طلب فرناندوگابریل را به حساب این بازیکن ریخته است. متاسفانه خبری مطرح شده بود که گابریل از پرسپولیس به فیفا شکایت کرده که این خبر واقعیت نداشت.

** بیرانوند پیگیر شکایت بهنام پیشرو در دادسرا:

علیرضا بیرانوند که به دلیل شکایت مالک بهنام پیشرو به دادسرا احضار شده بود، صبح امروز (دوشنبه) در دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافت تا به دفاع از خود بپردازد.

** فشار روانی روی گلر پرسپولیس به علت طلبش:

علیرضا بیرانوند در این جلسه وقتی با سؤالی از جانب قاضی پرونده در مورد دلایل انجام مصاحبه‌های تند علیه مدیران باشگاه نفت و مدیرعامل شرکت بهنام‌پیشرو مواجه شد، گفت: من تحت فشار روانی بابت مطالباتم بودم و از این رو، انتظار داشتم مشکلم را حل کنند.

** عالیشاه: سه امتیاز نفت با شکست استقلال ارزشمند می شود:

امیدعالیشاه گفت: حفظ صدرنشینی از رسیدن به آن سخت تر است و باید در ادامه راه حواسمان باشد تا مقابل حریفان امتیاز از دست ندهیم و در صدر جدول بمانیم.خوشحالم توانستیم با شکست نفت تهران سه امتیاز خانگی بدست آوریم.

** پروفسور رکورد امپراطور را شکست!

برانکو در ۵۲ بازی با پرسپولیس موفق به کسب ۲۷ برد، ۱۵ تساوی و ۱۰ شکست شده است. رکورد او کسب ۵۲ درصد پیروزی در دیدارهایی است که روی نیمکت پرسپولیس بوده است. افشین قطبی در ۵۱ بازی با پرسپولیس ۲۶ برد، ۱۵ تساوی و ۱۰ باخت داشت و رکورد ۵۱ درصد پیروزی را به ثبت رسانده بود.

** تمرین سرخ پوشان در ورزشگاه جدید:

با توجه به اینکه زمین ورزشگاه شهید کاظمی در حال ترمیم است و سرخپوشان تا یک ماه آینده نمی‌توانند در این ورزشگاه تمرین کنند، مسوولان این تیم به غیر از زمین شماره دو ورزشگاه آزادی زمین دیگری را نیز برای سرخپوشان در نظر گرفته اند.

** بدهی 100 میلیاردی برای باشگاه پرسپولیس:

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس میزان بدهی‌های این باشگاه را بالغ بر بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

** ترکاشوند: بازگشت رضاییان به پرسپولیس تنها به خواست هواداران بود:

تنها دلخوری برانکو از رضاییان بابت همین موضوع است و باید اشاره کنم نیمکت نشینی حال حاضر او هیچ ارتباطی به این موضوع ندارد. رضاییان از تمرینات گروهی تیمش خیلی عقب است و درست نیست در ترکیب اصلی باشد. البته من وارد بحث فنی نمی شوم و این مسئله تنها به سرمربی ارتباط دارد. لازم به ذکر است عنوان کنم بازگشت رضاییان به پرسپولیس تنها به خواست هواداران بوده است.

** پرسپولیس رامین را قرض می دهد؟

با توجه به اینکه جایگاه مدافع نیمکت نشین پرسپولیس در ترکیب تیم ملی به خطر افتاده وی در اندیشه جدایی موقتی از سرخپوشان در نیم فصل است.

** اخبار کوتاه:

* کامیابی نیا: تمام بازیکنان هدف بزرگی را دنبال می کنند. کوچکترین بحثی در تمرینات و بازی به وجود نیامده است. رامین بازیکن حرفه ای است و مسلما به کار تیم می آید و بازی خواهد کرد.

* طارمی: در زمان تعویض از برانکو ناراحت نبودم. اولویت برای من قهرمانی پرسپولیس است و اولویت دوم آقای گلی است.

* عبدی: تیم باید ذخیره های خوبی داشته باشد. روند پرسپولیس ثابت و یکسان است ولی به شرطی که علاوه بر گل نخوردن،گل هم به ثمر برساند.

* پورحیدری: کار کاپیتان پرسپولیس مرا تحت تاثیر قرار داد. اگر استقلالی‌ها کاری انجام دهند به اسم استقلالی بودن‌شان می‌گذارم،اما حرکت سیدجلال به عنوان کاپیتان رقیب برایم ارزشمند بود.

* پنجعلی: پرسپولیس جام را بالای سر می برد. برانکو زحمت زیادی برای تیم کشیده و باید از مدیران هم تشکر کرد که آرامش را برای تیم به وجود آوردند تا تیم بدون مشکلی کار خودش را بکند.

* خواننده قرمزته در باشگاه پرسپولیس؛ قاسم افشار که سال ها پیش آهنگ قرمزته را سروده بود،امروز در باشگاه پرسپولیس حضور یافت تا با مسولان باشگاه گفت و گو کند. وی در زمان رویانیان کارهای فرهنگی برای باشگاه پرسپولیس انجام داده بود و باشگاه نسبت به او تعهداتی داشت که انجام نشده بود و به همین دلیل امروز به باشگاه آمد اما به خاطر جلسه مسئولان باشگاه نتوانست در این خصوص دیداری با مسئولان داشته باشد و دست خالی باشگاه را ترک کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ebdop

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تذکرهای مربی دروازه‌بان‌ها درباره خروج‌های بیرانوند/ هواداران پرسپولیس روی پل رفتند!