تاریخ انتشار: 1398/12/28 09:39
کد خبر: 67313

تا زمانی که آقای سلطانی فر وزیر ورزش باشد،استقلال نمی‌تواند قهرمان شود!

پیشکسوت آبی‌پوشان با انتقاد از نگاه وزیر ورزش نسبت به استقلال گفت: تا زمانی که آقای سلطانی‌فر وزیر ورزش باشد من بعید می‌دانم استقلال قهرمان لیگ شود.
تا زمانی که آقای سلطانی فر وزیر ورزش باشد،استقلال نمی‌تواند قهرمان شود!

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار با طرح این سئوال که چرا یکبار دیگر وزارت ورزش در انتخاب مدیر عامل استقلال تعلل می‌کند بیان داشت: آقای انصاری فرد نصف شب استعفا داد و فردا صبح جانشین او در پرسپولیس مشخص شد. اما چهار روز از استعفای فتح الله زاده می‌گذرد و هنوز جانشین او انتخاب نشده است. وزارت ورزش قبل از انتخاب فتح الله زاده و بعد از استعفای فتحی هم تعلل در انتخاب مدیر این باشگاه داشت و همین کارها شائبه تبعیض ایجاد می‌کند.

وی افزود: اگر من می گویم نگاه وزارت ورزش به استقلال و پرسپولیس متفاوت است، این موارد را می‌بینیم و همه مردم هم مثل من با مشاهده این نوع رفتار می‌گویند بین دو تیم فرق گذاشته می‌شود و خیلی‌ها هم می‌گویند وزیر تمایل به پرسپولیس دارد. خود من هم کم کم به این نتیجه رسیده‌ام تا زمانی که آقای سلطانی فر وزیر ورزش باشند استقلال نمی‌تواند قهرمان شود و ما باید برای سال ۱۴۰۰ به بعد برنامه ریزی کنیم.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص آمدن و رفتن فتح الله زاده به چرخه مدیریت استقلال گفت: گمان من این است که خواستند فتح الله زاده را برای همیشه در استقلال خراب کنند و برای این کار با برنامه پیش رفتند. یکبار او را مقابل وزارت ورزش به دل هواداران ناراضی فرستادند تا هم فشار هواداران شکسته شود و هم محبوبیت فتح الله زاده. بعد از آن هم در بدترین مقطع به او حکم مدیریت دادند.

نوری تاکید کرد: فتح الله زاده از خود گذشتگی داشت که مسئولیت باشگاه را پذیرفت، اما بعضی از دوستانش که به او وعده همکاری داده بودند پشتش را خالی کردند تا تنها بماند. بعضی از افراد دو رو که در باشگاه هستند هم به طلبکاران خارجی خط دادند که فشار بیاورید. برای همین یک دفعه سر و کله شفر، جباروف، بویان و دیگران پیدا شد تا فشارها بر فتح الله زاده بیشتر شده و عرصه به او تنگ شود. این کارها جواب داد تا فتح الله زاده بیشتر از دو هفته دوام نیاورد.

عضو پیشین کمیته فنی استقلال خاطرنشان ساخت: به مدیرعامل جدید استقلال هر فردی باشد یک توصیه دوستانه دارم و آن هم این است که باشگاه را از وجود افراد وابسته به مدیران قبلی پاکسازی کند تا بتواند با خیال آسوده مدیریت کند. در غیر این صورت مدیرعامل جدید هم با مشکلات متعددی مواجه خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4moggb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وعده وزیر ورزش به هواداران سرخابی