تاریخ انتشار: 1398/12/29 17:46
کد خبر: 67169

کولاک لژیونرهای پرسپولیسی در سالی که گذشت!

در آخرین روزهای سال ۹۸ بررسی عملکرد لژیونرهای نسبتاً موفق پرسپولیس در باشگاه های خارجی شاید خالی از لطف نباشد.
کولاک لژیونرهای پرسپولیسی در سالی که گذشت!

سال جاری برای لژیونرهایی که سابقاً در پرسپولیس به میدان می‌رفتند روزهای خوبی را به همراه داشت و برخی از آن‌ها توانستند با نمایش کیفیت‌هایشان توجهات زیادی را به خود جلب کنند. در این گزارش برخی از لژیونرهای موفق‌تر پرسپولیسی را بررسی کرده‌ایم.

مهدی طارمی

طارمی سال جاری را خوب آغاز نکرد. او که در اوایل سال هنوز در پیراهن الغرافه بود، انتقادات شدیدی را تحمل می‌کرد و در نهایت در تابستان از این باشگاه جدا شد. در حالی که انتظار می‌رفت تیم عربی دیگری مقصد طارمی باشد، مهاجم ملی‌پوش سر از ریوآوه و لیگ پرتغال درآورد تا باشگاه پرتغالی اعلام کند مروارید ایرانی را صید کرده. طارمی از همان روزهای اول حضورش در پرتغال با گل‌هایی که زد و پنالتی‌هایی که گرفت توجهات را به خود جلب کرد و تا به اینجا بهترین بازیکن فصل تیمش بوده و از همین حالا تیم‌های زیادی در پایان فصل به دنبال به خدمت گرفتن این بازیکن هستند.

رامین رضاییان

مدافع ایرانی این روزها در نقش گلزن برای الشحانیه ظاهر می‌شود و تا به حال ۸ بار دروازه رقبا را باز کرده تا نه تنها بهترین گلزن تیمش باشد، بلکه ۴۷ درصد کل گل‌های باشگاه نیز توسط او به تور دروازه حریفان چسبیده باشد. همه این‌ها وقتی جالب می‌شود که بدانیم رضاییان در پست مدافع کناری برای تیمش به میدان می‌رود و هافبک یا مهاجم نیست. هرچه رضاییان این فصل خوب بازی کرده، تیمش در نتیجه گرفتن ناموفق بوده و همین باعث شده تا الشحانیه در قعر جدول لیگ قطر باشد، اما به نظر می‌رسد رضاییان با عملکرد فوق العاده‌ای که داشته از حالا توجه باشگاه‌های زیادی را برای فصل بعد جلب کرده باشد.

امیر عابدزاده

عابدزاده سال ۹۸ را با از دست دادن جایگاه ثابتش در ماریتیمو شروع کرد، اما پسر عقاب آسیا با کار و تلاش فراوان توانست خودش را یک بار دیگر به تیم تحمیل کند و دروازه را از همتای برزیلی‌اش پس بگیرد و حالا ماه‌هاست که دروازه‌بان ثابت تیمش است. عابدزاده یکی از خوب‌های تیمش در فصل جاری است و در بسیاری از مسابقات ناجی تیمش بوده و حالا امیدوار است بتواند با همین درخشش‌ها یک بار دیگر به تیم ملی برگردد. چیزی که با توجه به درخشش‌های او در این فصل چندان دور از ذهن نیست و قلم کشیدن روی نام عابدزاده در لیست دروازه‌بان‌های تیم ملی کار سختی به نظر می‌رسد.

کریم انصاری‌فرد

انصاری‌فرد بعد از تجربه ناموفق حضور در انگلیس و باشگاه ناتینگهام فارست، وقتی فهمید مد نظر مربی جدید باشگاه هم قرار ندارد، فرصت را از دست نداد و به السیلیه قطر آمد. او تا به اینجای فصل توانسته ۶ گل برای تیمش بزند، اما زیر فشار انتقادات رسانه‌های قطر قرار دارد و از دست دادن پنالتی‌اش مقابل شهرخودرو این انتقادات را چند برابر هم کرده است. مهاجم ایرانی در چند هفته اخیر به خاطر مصدومیت از تیمش دور بود، اما دوباره به مرز آمادگی رسیده و می‌خواهد یک بار دیگر با گلزنی‌های متوالی منتقدانش را خاموش کند. اتفاقی که با توجه به توانایی‌هایی که از کریم انصاری‌فرد سراغ داریم چندان دور از ذهن نیست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xk5aw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رمزگشایی از لو رفتن تصاویر طارمی و قریشی