تاریخ انتشار: 1399/01/01 16:11
کد خبر: 67123

پیام باشگاه پرسپولیس به هواداران: کنار ما بمانید!

باشگاه پرسپولیس با انتشار پیامی خطاب به طرفداران این تیم، از آن ها خواست تا در کنار باشگاه بمانند.
 پیام باشگاه پرسپولیس به هواداران: کنار ما بمانید!

باشگاه پرسپولیس با انتشار پیامی نوروزی، از موفقیت های این تیم در سال ۹۸ نوشت و همچنین از طرفداران این تیم خواست تا در کنار باشگاه بمانند.

در این پیام آمده است:

در سالی که گذشت مدیون هواداران، بازیکنان، کادرهای فنی و البته دیگرانی هستیم که بی اجر و مزد و عاشقانه کنار تیم مورد علاقه شان بودند. سالی که با خاطرات سفرهای خوش و تماشای از نزدیک ابراز محبت مردم زیبای ایران گذشت: سال قهرمانی اول و دوم و پایان کار در لیگ با صدرنشینی قاطع و از همه مهمتر ایجاد باور قهرمانی در باشگاهی که هدف مدیرانش حرکت جدی آن به سوی تعالی خواهد بود.

در این مسیر کنار ما باشید. همانطور که همیشه از باشگاه و پیراهن مورد علاقه تان مراقبت کرده و نام بزرگ پرسپولیس را حفظ کرده اید.

این باشگاه یک امانت بزرگ است. این قول را به شما می دهیم که بزودی و درکنار هم علاوه بر موفقیتهای ورزشی،حرکت جدی پرسپولیس را به سوی استانداردهای جهانی به چشم ببینید. این هدف و افق ما خواهد بود: پرسپولیس بزرگ. باشگاهی که باید در حد علاقه بی قید و شرط و محبت دائمی شما باشد. باشگاه صادق و ثروتمندی که از آن فقط خبرهای خوب بشنوید و به هواداری آن کاملا افتخار کنید.

یادتان باشد که بدون شما هرگز اتفاق نمی افتد. چون هر چه که هست شمایید.

در پایان، باشگاه پرسپولیس ضمن آرزوی سلامتی مجدد برای مردم و عرض تبریک به باشگاه‌های دیگر فوتبال ایران، رقبا را به همبستگی برای پیشرفت و سامان بخشی به مسائل مغفول  مانده در حوزه فوتبال حرفه ای دعوت می‌کند. حرکت جدی برای رسیدن به جایی که استحقاقش را داریم اگر همه با هم بخواهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zo786

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت این چهره را به پرسپولیس غیر ممکن بدانید