تاریخ انتشار: 1399/01/03 15:05
کد خبر: 67043

مدیرعامل تراکتور: بعضی آقایان دوست دارند پایان‌بندی هر موضوعی به نفع آن‌ها باشد

میرمعصوم سهرابی معتقد است سلامتی بازیکنان و اعضای باشگاه‌ها مهمترین نکته است و تعطیلی لیگ به این نیت هیچ مشکلی نخواهد داشت‌.
مدیرعامل تراکتور: بعضی آقایان دوست دارند پایان‌بندی هر موضوعی به نفع آن‌ها باشد

میرمعصوم سهرابی سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور در خصوص شرایط این تیم و تعطیلی تمرینات با توجه به شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: وضعیت باشگاه ما خوب است و برای سلامتی بازیکنان و کادر فنی، با هماهنگی با ساکت الهامی و بدنساز تیم، تمریناتی به بازیکنان داده شد تا با توجه به حضور و قرنطینه آن‌ها در خانه، بازیکنان از آمادگی جسمانی خود دور نشوند و بتوانند تمرینات خود را پیگیری کنند.

وی افزود: قرار است فردا جلسه‌ای با حضور محمدرضا زنوزی و کادرفنی داشته باشیم تا در خصوص زمان آغاز دوباره تمرینات تیم تصمیم بگیریم. ما ۲ تاریخ پیشنهادی یعنی پنجم یا هفتم فروردین را برای بازگشت بازیکنان‌مان به تمرینات گروهی در نظر گرفته‌ایم و جلسه فردا خیلی به ما کمک خواهد کرد. البته با توجه به نامه سازمان لیگ و مشخص نبودن شروع دوباره مسابقات، حتی ممکن است ما تمرین‌های خود را از پانزدهم شروع کنیم اما مهمترین نکته برای ما، در نظر گرفتن سلامتی بازیکنان و کادر فنی است. همچنین باید هماهنگی با مجموعه بنیان دیزل انجام شود تا ما مشکلی برای زمین تمرین نداشته باشیم.

سهرابی در خصوص این که بعضی از باشگاه‌ها و کارشناسان معتقدند در صورت لغو کامل لیگ نوزدهم، جام قهرمانی باید به تیم صدرنشین یعنی پرسپولیس اهدا شود، تصریح کرد: هر لیگی آیین‌نامه خاص خود را دارد. این ویروس تنها در ایران نیست و تبدیل به مشکلی جهانی شده و لیگ‌های معتبری چون لالیگا و بوندسلیگا هم تعطیل شدند. مسئولان برگزاری ما می‌توانند از لیگ‌های معتبر الگو بگیرند اما نکته این است که بعضی آقایان دوست دارند پایان‌بندی هر موضوعی به نفع آن‌ها باشد. تیم ما هم در لیگ و هم در جام حذفی از مدعی‌های اصلی قهرمانی است و تا آخرین لحظه تلاش خود را برای کسب این عناوین خواهیم کرد. این را بگویم که مهمترین مسئله سلامتی بازیکنان و ورزشکاران است اما اگر قرار باشد لیگ تعطیل شود، نباید تصمیمی گرفته شود که به نفع یک تیم خاص باشد.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور خطاب به مردم ایران درباره ویروس کرونا گفت: خدا را شکر هنوز کسی از باشگاه تراکتور به این ویروس مبتلا نشده‌ و همه با رعایت نکات ایمنی و بهداشت، سعی در حفظ سلامتی خود دارند. نصیحت من به مردم ایران این است که توصیه پزشکان را جدی بگیرند، از سفر به شهرها و کشورهای دیگر دوری کنند و سعی کنند به صورت مستمر دست‌های خود را بشورند. سلامتی مهمترین نعمت خدا است و باید حواسمان به آن باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vlrvn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال قهرمان جام حذفی شد/ انصراف رسمی خونه به خونه +عکس