تاریخ انتشار: 1399/01/05 20:10
کد خبر: 66939

خط و نشان مازیار ناظمی برای تیم لیگ برتری (عکس)

مدیر روابط عمومی و سخنگوی وزارت ورزش در صفحه شخصی خودش به تیم لیگ برتری برای پی گیری تمریناتش اخطاری جدی داد.
خط و نشان مازیار ناظمی برای تیم لیگ برتری (عکس)

مازیار ناظمی، مدیر روابط عمومی و سخنگوی وزارت ورزش با انتشار توئیتی در صفحه شخصی خودش به‌نوعی اخطاری جدی به  آن تیم لیگ برتری داد که قرار است از فردا تمرینات خودش را در این شرایط برگزار کند.

 او با اشاره به هفت اطلاعیه ستاد عالی پیشگیری و مقابله با کرونا در توییت خود نوشت:

"باشگاه محترم لیگ برتری که به هفت اطلاعیه ستاد عالی پیشگیری و مقابله با کرونا و ستاد کشوری وزارت بهداشت و توصیه‌های صغیر و کبیر بی‌توجه هستی،  توجه کن مسئول سلامت و جان بازیکنان و قطعاً عواقب انضباطی و قضایی آن خواهی بود"

این در حالی است که شنیده‌ها حاکی از آن است که تیم فوتبال سپاهان اصفهان قرار است از فردا تمرینات خود را پس از چند روز تعطیلی برگزار کند. امروز سروش رفیعی یکی از بازیکنان این تیم  هم در گفتگویی تلفنی در تلویزیون با تائید این مطلب گفت: «به اصفهان آمدم تا از فردا بر سر تمرینات تیم حاضر شوم. به همین خاطر امروز همه بازیکنان تیم به خاطر عدم ابتلا به ویروس کرونا زیر نظر کادر پزشکی قرار خواهند گرفت.»

 باید منتظر بمانیم و ببینیم که امیر قلعه نوعی درنهایت این تمرین را که هنوز آغاز نشده حاشیه‌های زیادی را در برگرفته است را برگزار خواهد کرد یا خیر.

گفتنی است که سازمان لیگ هنوز تاریخ دقیقی برای شروع رقابت‌های لیگ برتر پس از تعلیق این مسابقات به علت شیوع ویروس کرونا نداده است.

zBwVFnvaQWJI


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o5k7q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احتمال برگزاری لیگ از نیمه فروردین ماه

لیگ برتر تهران را با شرایط خاص تعطیل کنید
پیشنهاد به هیات فوتبال تهران؛