تاریخ انتشار: 1399/01/09 14:12
کد خبر: 66742

مورینیو را سرزنش نکنید، تاتنهام خانه‌تکانی می‌خواهد

گاس پویت، ستاره سابق تاتنهام می‌گوید منتقدین این تیم نباید مورینیو سرمربی تاتنهام را عامل وضعیت نامناسب اسپرز بدانند چرا که کل تیم به تغییراتی اساسی نیاز دارد.
مورینیو را سرزنش نکنید، تاتنهام خانه‌تکانی می‌خواهد

درحالیکه بعد از روی کار آمدن ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی جدید تاتنهام، متعاقب اخراج مائوریسیو پوچتینو از این تیم، اسپرز نتوانسته انتظارات هوادارانش را برآورده کند و همین باعث شده مورینیو با انتقاد هواداران این تیم روبرو شود، گاس پویت، ستاره سابق اسپرز می‌گوید سرزنش‌ها نباید متوجه مورینیو شود چرا که کل تیم تاتنهام به یک خانه‌تکانی اساسی نیاز  دارد.

 

تاتنهام البته در ماه‌های اخیر به دلیل مصدومیت دو ستاره اصلی‌اش هری کین و سون هیونگ مین با مشکلاتی دو چندان مواجه بوده. شاگردان مورینیو پیش از تعطیلی مسابقات فوتبال به دلیل ویروس کرونا، در شش بازی پیاپی به پیروزی نرسیده بودند و در همین مدت از لیگ قهرمانان و جام حذفی انگلیس حذف شدند.

 

 

گاس پویت، هافبک سابق تاتنهام معتقد است با از سر گیری دوباره رقابتهای فوتبال، مورینیو توجه خود را به بازار نقل و انتقالات معطوف خواهد کرد چرا که می‌داند تیمش به یک خانه‌تکانی اساسی احتیاج دارد.

 

ستاره سابق تاتنهام در این باره گفت:" تاتنهام در پایان یک عصر قرار دارد. پایان یک دوره. گاهی اوقات می‌توان با کم کردن سرعت تغییرات، این دوران  گذار را مدیریت کرد. سر الکس فرگوسن استاد عبور از این دوره‌ها بود. او در این شرایط بازیکنان مهم تیم را به تدریج روانه می‌کرد و با بازیکنان مورد نظر خودش جایگزین می‌کرد".

 

گاس پویت در ادامه گفت:" شما وقتی مهاجمی دارید که بیشتر از 20 گل زده با حضور او تیم بهتری دارید و وقتی او در زمین نیست تیم‌تان بد کار می‌کند. این تقصیر مربی نیست ولی مردم این را نمی‌پذیرند. وقتی هری کین در تیم هست مربی هم مربی خوبی است و اگر او در زمین نباشد، مربی بد کار کرده است. این منصفانه نیست".

 

 

هافبک سابق تاتنهام در ادامه اظهاراتش گفت:" وقتی یک تیم مربی عوض می‌کند یعنی یک جای کار ایراد داشته است. ولی گاهی ایراد از مربی نیست ولی چون منطقی نیست که باشگاه 25 بازیکن را عوض کند دست به تغییر سرمربی می‌زند به این امید که جرقه‌ای بوجود آمده و شرایط عوض شود. در هر صورت هر تغییری با واکنش مواجه خواهد شد. بازیکنها معمولا از تغییر خوش‌شان می‌آید ولی بعد از مدتی واقعیت خودش را به آنها تحمیل می‌کند. هفته‌های پایانی فصل برای تاتنهام خیلی مهم خواهد بود ولی از این مهمتر نحوه فعالیت باشگاه و مورینیو در بازار نقل و انتقالات انتهای فصل است".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r8ln6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پافشاری مورینیو و تاتنهام برای جذب مدافع رئال