تاریخ انتشار: 1399/01/11 16:07
کد خبر: 66550

سردار آزمون و امیر قلعه نویی برترین‌های ایران شدند

طبق تازه‌ترین رده بندی مهاجمان و مربیان باشگاه‌های فوتبال جهان سردار آزمون برترین مهاجم و امیر قلعه نویی بهترین مربی فوتبال کشورمان شناخته شدند.
سردار آزمون و امیر قلعه نویی برترین‌های ایران شدند

بر اساس تازه‌ترین رده بندی مهاجمان و مربیان باشگاه‌های فوتبال جهان که امروز (۱۱ فروردین) از سوی سایت ورلد کلاب رنکینگ اعلام شد، سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه زنیت روسیه بدون تغییر نسبت به رده بندی پیشین با کسب ۱۴۱۹ امتیاز در رتبه ۸۵ جهان ایستاد و در صدر برترین مهاجمان ایرانی قرار گرفت.

پس از سردار، ارسلان مطهری مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران با ۲۲ پله سقوط به رتبه ۱۷۷ جهان تنزل پیدا کرد، ولی همچنان دومین مهاجم برتر کشورمان است. علی علیپور مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران هم با ۵ پله صعود نسبت به رده بندی قبل در رتبه ۲۸۳ جهان و سوم ایران جای گرفت.

مهدی قائدی از استقلال و کاوه رضایی هم با ۵ پله صعود به ترتیب در رتبه‌های چهارم و پنجم برترین مهاجمان کشورمان قرار گرفتند.

در سطح جهان نیز جایگاه ۶ مهاجم برتر جهان تغییری نداشته و لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ با کسب ۴۸۸۵ امتیاز در رتبه نخست جای گرفت و حمداله مهاجم النصر در رتبه دوم ایستاد. در این رده بندی کارلوس ولا مهاجم لس آنجلس گلکسی و اریک هالند مهاجم جوان دورتموند به ترتیب رتبه سوم و چهارم را از آن خود کردند. لیونل مسی مهاجم بارسلونا هم همچنان رتبه پنجم را در اختیار دارد.

در بخش مربیان نیز امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان با وجود سقوط ۳ پله‌ای و ایستادن در رتبه ۳۰۴ جهان در صدر جدول مربیان ایرانی گرفت ودر رتبه نخست ایران ایستاد. علیرضا منصوریان سرمربی سابق تیم فوتبال ذوب آهن بدون تغییر نسبت به رده بندی پیشین در رتبه ۳۶۲ جهان و دوم ایران قرار گرفت و یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس با ۱۳ پله سقوط در رتبه ۴۰۹ جهان و سوم ایران جای گرفت. فرهاد مجیدی سرمربی استقلال و جواد نکونام سرمربی فولاد هم در رتبه‌های چهارم و پنجم ایران جای دارند.

در این رتبه بندی جایگاه ۱۰ مربی برتر جهان تغییری نداشت و یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در صدر ایستاده و گایاردو سرمربی ریور پلاته قرار دارد. خورخه ژسوس سرمربی فلامنگو نیز همچنان رتبه سوم برترین مربیان باشگاهی جهان را حفظ کرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/275jxe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 فهرستی از ارزشمندترین بازیکنان آسیایی/سردار سومین بازیکن گرانقیمت!