تاریخ انتشار: 1399/01/11 17:56
کد خبر: 66530

فاش شد؛ ستاره هایی که پرسپولیس قصد خرید آن ها را داشت!

فاش شد؛ ستاره هایی که پرسپولیس قصد خرید آن ها را داشت!

عملکرد ضعیف پرسپولیس در خط حمله، گل نزدن‌های علی علیپور و از همه عجیب‌تر حضور بازیکنی به نام جونیور براندائو که به هیچ‌وجه نتوانست در اندازه‌های این تیم ظاهر شود باعث شد تا سرانجام گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیسی‌ها متقاعد به جذب مهاجم جدید شود. همزمان با تسویه‌حساب با جونیور مذاکرات برای خرید بازیکن آغاز شد. گزینه‌های داخلی مثل عیسی آل‌کثیر، شهریار مغانلو و .. را باشگاه‌هایشان مخالفت کردند و همین باعث شد تا باشگاه همه توانش را برای جذب مهاجم خارجی معطوف کند. در آن مقطع اسامی بسیاری در رسانه‌ها شنیده می‌شد. کالدرون و انصاری‌فرد می‌دانستند که این‌بار حق اشتباه ندارند. هوادار پرسپولیس قبول نمی‌کرد که تجربه بودیمیر و جونیور برای سومین مرتبه هم تکرار شود. کالدرون دیگر نمی‌توانست مدعی باشد که گزینه نهم خود را جذب کرده است. بهترین اتفاق این بود که حداقل بازیکنان شناخته‌شده به تیم اضافه شوند. آنتونی استوکس اگر حاشیه‌هایش اجازه می‌داد یک خرید خیلی خوب بود. اما اوساگونا که بهترین تاثیرش پاس گل در دربی بود هم خیلی انتظارات را برآورده نکرد.

اما قرعه شانس در حالی به نام این دو بازیکن خورد که باشگاه مذاکرات بسیاری را با چندین و چند بازیکن انجام داد که بعضی از آن ها رسانه ای نشد. آیاندا پاتوسی که در زمان شفر به استقلال آمد و با او هم به امارات رفت یکی از همان مهاجمان بود که سرانجام سر از فولاد خوزستان درآورد. علا عباس مهاجم 23 ساله تیم ملی عراق و باشگاه الزورا هم در لیست باشگاه قرارداشت؛ مذاکرات آن‌ها روند خوبی داشت اما قبل از بازی با نساجی ، کالدرون نظر منفی‌اش را درباره این بازیکن جوان اعلام کرد تا پرونده او هم بسته شود. سومین بازیکنی که در لیست نهایی پرسپولیس قرار داشت آرتم کرواتس اوکراینی  و عضو باشگاه کایسری اسپور بود. ظاهرا" این بازیکن تلفنی و البته تصویری مذاکراتی هم با محمدحسن انصاری‌فرد داشت اما آن قدر امروز و فردا کردند تا این‌بار او اعلام انصراف کند.

بازیکن بعدی "دی گی نی" نام داشت. او می توانست در پست وینگر و مهاجم هم بازی کند.این خارجی شاغل در لیگ یونان کارنامه نسبتا خوبی داشت و حتی باشگاه پرسپولیس درباره او با کریم انصاری فرد هم مشورت کرده بود. اما هیچکدام آن‌ها پرسپولیسی نشدند و شاید تنها اتفاق مثبت این مذاکرات و در نهایت جذب استوکس و اوساگونا بازگشت علیپور به روزهای خوبش بود. به‌هرحال قرمزهای پایتخت با همه این شرایط در صدر جدول قرار دارند و یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی و پوکر آن هستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bxowe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسول‌پناه: پرسپولیس در هر شرایطی قهرمان لیگ است