تاریخ انتشار: 1399/01/11 19:21
کد خبر: 66518

اتفاقی نادر در پرسپولیس؛ شاید در آینده!

مهدی محمدنبی سرانجام به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران معرفی شد؛ کسی که پیشتر عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیز بود و فعلا از این سمت کنار نرفته است.
اتفاقی نادر در پرسپولیس؛ شاید در آینده!

 تغییرات در فدراسیون فوتبال و بازگشت نبی به این ارگان، روی باشگاه پرسپولیس نیز اثر خواهد گذاشت چرا که نبی در هر صورت باید از عضویت در هیات مدیره این باشگاه استعفا کند و با در اختیار داشتن یک پست، کارش را ادامه دهد.

در این میان شنیده ها حاکی از آن است که ابراهیم شکوری که پیش از این بعد از رفتن محمدرضا ساکت به عنوان سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال فعالیت می کرد حالا در آستانه بازگشت به تیم خود یعنی پرسپولیس است؛ این بار اما نه به عنوان بازیکن بلکه به عنوان یک عضو هیات مدیره و شاید بعدها به عنوان جوان ترین مدیرعامل تاریخ باشگاه نیز برگزیده شود.

اگر این اتفاق رخ دهد شکوری که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را داشته تبدیل به جوان ترین مدیرعامل تاریخ باشگاه پرسپولیس می شود. پیشتر نیز شایعه بازگشت علی اکبر طاهری به باشگاه مطرح شده بود که به دلیل بازنشستگی او و البته عدم تفاهماتی که با وزارت ورزش داشت بعید بنظر می رسد این اتفاق رخ دهد. همچنین قرار است یک عضو اقتصادی نیز با صلاح‌دید وزیر ورزش به بخش هیات مدیره پرسپولیس اضافه شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r8ljm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



محرومیت سنگین ماشین سازی تبریز از نقل و انتقالات به دلیل شکایت دخسوس