تاریخ انتشار: 1399/01/12 15:54
کد خبر: 66435

نقشه رقبای پرسپولیس تعطیلی لیگ است!

ما با تعطیلی لیگ مخالفیم، اما این به معنی آن نیست که سلامتی بازیکنان، مربیان، داوران و عوامل برگزارکننده برای ما اهمیت نداشته باشد.
نقشه رقبای پرسپولیس تعطیلی لیگ است!

 رسول پناه مدیرعامل پرسپولیس گفت : سازمان لیگ باید مانند بسیاری از کشورها با این هدف که بازی‌ها را برگزار کند نه تعطیل، به دنبال برنامه‌ای باشد که به بهترین شکل ممکن و کنترل شده، با رعایت نکات بهداشتی و کنترل همه عوامل برگزارکننده، به صورتی که ستاد ملی مبارزه با کرونا را هم بتواند متقاعد کند که خطری برای برگزاری بازی‌ها وجود ندارد، به صورت فشرده، پس از گذراندن پیک انتشار و به صورت متمرکز، در شرایطی که می‌توان کنترل بهتری روی آن داشته باشد، چند بازی باقیمانده را برگزار کند.
ما با تعطیلی لیگ مخالفیم، اما این به معنی آن نیست که سلامتی بازیکنان، مربیان، داوران و عوامل برگزارکننده برای ما اهمیت نداشته باشد. ما می‌گوییم می‌توان با رعایت همه جوانب، بازی‌ها را برگزار کرد، اگر هدف آنها تعطیلی لیگ نباشد، می‌توانند لیگ را برگزار کنند. وقتی قرار باشد بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شوند، تهران چند ورزشگاه دارد که قابلیت برگزاری بازی‌ها را به صورت متمرکز و کنترل‌شده دارند. ما موافق برگزاری بازی‌ها هستیم، نه لغو لیگ، اما اگر بازی‌ها را نیمه‌تمام بگذارند، پرسپولیس در هر شکلی که بخواهیم به آن نگاه کنیم باید قهرمان لیگ معرفی شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kwa7q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فاش شد؛ ستاره هایی که پرسپولیس قصد خرید آن ها را داشت!