تاریخ انتشار: 1399/01/14 20:50
کد خبر: 66255

لیست بلند پرسپولیس برای خریدهای تابستانی

لیست بلند پرسپولیس برای خریدهای تابستانی

پرسپولیس در چهار، پنج سال گذشته استخوان بندی تیمی بسیار خوبی داشت که به کمک آن چند مرتبه قهرمان لیگ، حذفی و سوپرجام شد، به فینال و نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسید و عناوین و افتخارات دیگر را به دست آورد. در حقیقت شاکله کلی تیم آنقدر خوب بود که نیاز چندانی به تغییرات مفصل در فصل نقل‌وانتقالات وجود نداشت، اما حکایت تابستان پیش رو فرق دارد و به نظر می‌رسد سرخپوشان بعد از سال‌ها نیاز به یک حضور جدی و هوشمندانه در بازار نقل‌وانتقالات دارند.

با جدایی علیرضا بیرانوند، پرسپولیس الان یک دروازه‌بان خوب جدید می‌خواهد؛ یا در حد گلر یکی و یا آنقدر مطمئن که ذخیره رادوشوویچ شود. با بازنشستگی احتمالی جلال حسینی، این تیم نیاز به یک مدافع میانی خوب در سطح شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان دارد. در پست دفاع راست بعد از جدایی ماهینی فقط مهدی شیری باقی مانده و پرسپولیس حتما باید یک بازیکن کارآمد برای این منطقه بگیرد. از اینها که بگذریم سرخپوشان همینطوری هم مهاجم نوک نداشتند و با پایان قریب‌الوقوع قرارداد علی علیپور و احتمال لژیونر شدن او، این تیم باید دو، سه فوروارد بگیرد. در نظر  داشته باشید که استوکس متواری شده و از اوساگونا هم آبی گرم نمی‌شود.

در تابستان پیش رو پرسپولیس برای ساختن تیمی جدید که به موفقیت‌های فعلی ادامه بدهد، نیاز به یک مدیریت بسیار حساب‌شده دارد و دیگر فرصتی برای «بنجل‌خری» وجود ندارد. آیا با مشکلات موجود و کمبود اعتبارات مالی، شاهد چنین مدیریتی خواهیم بود؟  


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dyqem

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش جالب مهدی ترابی به تعریف و تمجیدها