تاریخ انتشار: 1399/01/14 21:24
کد خبر: 66250

ستاره سوم پیشکش به استقلال زمین تمرین بدهید

تعطیلی بدهنگام فوتبال و داغ شدن هشتگ‌هایی با مضمون کرونا هم باعث نشده تبعات مشکلات مالی استقلال فراموش شود...
ستاره سوم پیشکش به استقلال زمین تمرین بدهید
 تعطیلی بدهنگام فوتبال و داغ شدن هشتگ‌هایی با مضمون کرونا هم باعث نشده تبعات مشکلات مالی استقلال فراموش شود.  موعد سررسید بدهی‌های خارجی نزدیک شده، نیکولای بودروف که فقط چندماهی میهمان آبی‌ها بود به خاطر دریافت نکردن حقوقش، تهدید کرده قراردادش را یکطرفه فسخ می‌کند که در این صورت به زودی به لیست طلبکاران خارجی استقلال اضافه می شود. 
دیاباته و میلیچ هم هنوز پولی نگرفته‌اند و هواداران نگران هستند که مبادا این دو خارجی مؤثر را از دست بدهند. شرکت اپراتور تلفن همراه که حامی مالی استقلال است، اعلام کرده که نه تنها به باشگاه بدهکار نیست بلکه بخشی از تعهدات سال آینده را هم پرداخت کرده.
 اما وسط همه این ماجراها، علی فتح‌الله‌زاده که فقط 3 هفته در پست مدیرعاملی دوام آورد، مصاحبه ای کرده و گفته «به ناصر حجازی و هواداران قول ستاره سوم را داده‌ام و روزی برمی‌گردم و این قول را عملی می‌کنم» 
او تا همین چند روز پیش مدیرعامل استقلال بود و برای مشکلات ریز و درشت این تیم هیچ راهکاری نداشت و به محض اینکه فهمید باشگاه در چه وضعیت نامساعدی قرار دارد، فراموش کرد که چقدر شوق رسیدن دوباره به صندلی مدیریت استقلال را داشت و بی سر و صدا کنار رفت. اما فتح‌الله‌زاده عادت قدیمی وعده دادن را هیچ وقت فراموش نمی‌کند. 
او که مدیران قبلی را به نابلدی و بی‌تجربگی متهم می‌کرد، بی‌هیچ تأثیر مثبتی صندلی مدیریت را کوتاه تر از همیشه واگذار کرد اما حاضر نیست ماندن در جایگاه «مدیر بالقوه» را از دست بدهد. 
برای هواداری که از آشفتگی و نابسامانی‌های پرشمار استقلال در این فصل دلزده شده، هیچ وعده‌ای شیرین‌تر از قهرمانی در آسیا نیست. وعده‌هایی از جنس وعده‌های فتح‌الله‌زاده، با این همه خوشبینی افراطی و نادیده گرفتن وضعیت فعلی استقلال، البته دیگر شوقی را برانگیخته نمی‌کند. او متوجه گذشت زمان و تغییر مناسبات نیست و همچنان در دهه هفتاد سیر می کند. 
تیمی که مربی موفقش را به خاطر ناتوانی در پرداخت حقوق از دست داده، بازیکنان مؤثرش را در خطر جدایی می‌بیند، در مقاطع حساسی از فصل زمین تمرین درست و حسابی نداشته و حتی توان پرداخت مبلغ ناچیز به پیمانکار زمین تمرینی را نداشته، شش سال قهرمان لیگ نشده و هیچ هفته‌ای نبوده که بدون حاشیه سپری کند، اولویت‌های فوری‌تری در پیش دارد و چرا باید به وعده کسب «ستاره سوم» دلخوش باشد؟ استقلال در شرایط فعلی به مدیرانی احتیاج دارد که بدون افتادن در دام پوپولیسم، به مشکلات امروز این تیم نگاهی واقع بینانه داشته باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/275jl6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استراماچونی:  بازی پشت در‌های بسته حس خوبی ندارد