تاریخ انتشار: 1399/01/14 22:05
کد خبر: 66249

استقلال-سپاهان/ یک نبرد جذاب، اما نحس

استقلال-سپاهان/ یک نبرد جذاب، اما نحس

استقلال و سپاهان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی به هم خورده‌اند و درست از لحظه‌ای که این برنامه رقم خورد، همه برای تماشای دوئل جذاب امیر قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی آماده شدند. نیازی به گفتن نیست که این دو نفر هرگز رابطه چندان خوبی با هم نداشته‌اند و این اصلا چیزی نیست که بشود انکارش کرد.

فروردین پارسال زمانی که مجیدی به عنوان دستیار وینفرد شفر برای بازی با سپاهان راهی اصفهان شد، امتناع او از دست دادن با قلعه‌نویی خیلی سر و صدا کرد. این بار اما راه فراری نیست و این دو استقلالی باید با هم رودررو شوند. با این حال مسابقه مزبور در جام حذفی بارها عقب افتاد تا اینکه حالا به کلی در آستانه لغو قرار گرفته است. این بازی قبلا قرار بود دی یا بهمن برگزار شود که هر بار به دلیلی به تعویق افتاد.

طبیعتا تا زمانی که سایه ویروس تاجدار از سر ایران کم نشود، هیچ مسابقه فوتبالی برگزار نخواهد شد. هنوز تکلیف خود لیگ هم مشخص نیست، چه برسد به جام حذفی که طبعا اولویت دوم خواهد بود. در هر صورت امیدواریم شرایط عادی شود و به همین زودی نبرد بسیار جذاب قلعه- مجیدی را در آزادی ببینیم. گفتنی است بازی برگشت دو تیم در لیگ هم قرار است هفته بیست‌وهفتم برگزار شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ogq9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غفوری: مجیدی خیلی خوب توانست تیم را جمع کند/ باید به همه ثابت کنیم در همه دنیا کردها پشت یکدیگر هستند