تاریخ انتشار: 1399/01/15 22:12
کد خبر: 66154

به صلاح همه است لیگ ادامه پیدا کند

رییس هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: گمان نمی کنم لیگ برتر فوتیال ایران لغو شود و به صلاح است ادامه یابد.
به صلاح همه است لیگ ادامه پیدا کند

عطا بهادری، رییس هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان، با بیان اینکه با مشکلاتی در زمینه پرداخت دستمزد به بازیکنان مواجه هستیم گفت: با تمهیدات اندیشیده شده و با یاری استاندار خوزستان، نماینده شهر مسجد سلیمان، مدیرعامل مناطق نفت خیز و برخی از دیگر مسئولان تنها تیمی هستیم که توانستیم ۶۰ درصد از قرارداد اعضا تیم خود را پرداخت نماییم.

او افزود: فعلا به دلیل شیوع ویروس کرونا کلیه برنامه‌ها و تمرینات گروه تعطیل است و ما تابع فدراسیون، سازمان لیگ و هیات دولت هستیم، اما آماده ایم تا هر زمان که از بحران عبور کردیم بلافاصله تمرینات را شروع کنیم، البته بازیکنان حرفه‌ای هستند و در خانه مشغول تمرین هستند.

بهادری با اشاره به اینکه باشگاه نفت مسجد سلیمان در جمع ۴ تیم جام حذفی قرار دارد بیان داشت: باشگاه حتی شانس گرفتن سهمیه آسیایی هم دارد. گمان نمی‌کنم که ادامه لیگ برتر فوتبال لغو شود و به صلاح است که بازی‌ها برگزار شوند و البته اگر بنا بر ادامه لیگ باشد باید فرصت آماده سازی به بازیکنان داده شود. قطعا فدراسیون و سازمان لیگ برتر تصمیم مطلوبی خواهند گرفت، زیرا در صورت لغو لیگ، تکلیف تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر و سهمیه‌های آسیایی مشخص نمی‌گردد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bx8r9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


به صلاح است که بازی های لیگ برگزار شوند!